Hoi allemaal, Behalve vermoeidheid had ik het eerste trimester weinig klachten. Af en toe een vol gevoel. Hoe verder ik kom, hoe minder eetlust ik krijg. Ik ben nu 15+4. In veel dingen heb ik geen trek, als ik eet zit ik gauw vol en ‘s avonds ben ik vaak misselijk. We zijn net in Italië geweest en daar lustte ik ineens geen pizza meer xD. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen? En hebben jullie eventueel tips? Wat zijn bijvoorbeeld dingen die jullie wel graag eten? Ik had gehoopt dat de vermoeidheid het tweede trimester ook zou afnemen, dat is nog niet het geval. Groetjes!
Bij mij gaat dat meestal rond de 20 weken pas over. Tot die tijd at ik veel appels, komkommer, meloen en droge crackers. Hopelijk komt t bij jou ook snel weer goed!
Ik ben nog nooit misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen maar ik herken wat je zegt bij een vriendin. Bij haar hielp het om na het eten (niet te veel in 1 keer) een stukje te lopen waardoor je romp wat langer wordt (als je zit krimp je wat ineen) en je tegelijkertijd ook je eten de kans geeft wat meer te kunnen zakken. Misschien geeft dat jou verlichting?