Spoed! Leuk kadootje voor tweeling?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemiek25, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Wie weet een origineel cadeau voor een tweeling? (jongen en meisje)

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Een leuk spiegeltje dan denken ze als ze er in kijken '' He, nou word ik gek ik zie drie dezelfde gezichtjes '' :) ....

Moeilijk voor een tweeling een origineel kado mmmm ik ga nu eens ff serieus denken voor je ;)

Misschien een leuke badjas ( allebei dezelfde ) met hun naam er op ?

3. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Ja dat is ook leuk. Ik dacht zelf aan 2 t-shirts in het roze en blauw. Dan op de een "twee" laten drukken en op de andere "ling". Of is dat flauw?

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Vind ik erg leuk je eigen idee.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

dat is ook een leuk idee ja :D

6. sim

sim Niet meer actief

wat een leuk idee! ik moet binnenkort ook wat voor een tweeling kopen, een jongen en een meisje, voor eind februari (toch niet dezelfde he? :) )

7. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Hahaha toevallig..het zou zomaar kunnen. Het is voor mn nichtje en ze is 12 februari uitgerekend.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :) vind hem eigenlijk ook wel heel grappig bedacht. Zou het wel in echt kleine maatjes doen mt 50 of mt 56. Vind het namelijk wel leuk voor als ze echt nog klein zijn. Niet voor als ze wat groter zijn en al rondkruipen ofzo. Maar leuk met zn tweeën met het zelfde truitje naast elkaar. Cute, ik zie het al helemaal voor me.

Het idee van de badjasjes vind ik persoonlijk wat minder, wanneer gebruik je bij die kleintjes een badjasje? volgens mij hoogstens als kastvulling 8) :) en die heeft zo ongeveer iedereen genoeg.

Deel Deze Pagina