Zodra de kraamverzorgster de deur uit was ben ik weer wasverzachter gaan gebruiken en geen problemen mee gehad. Denk dat het ook wel scheelt dat er bij ons in beide families nagenoeg geen allergieen en dergelijke voorkomt. Dus durfde ik het wel aan
Hahaha dit had ik ook kunnen schrijven! Ik heb idd de eerste was van Nick gestreken en daarna niks meer. Ik gebruik trouwens al vanaf het begin voor Nick wasmiddel en wasverzachter van Neutral. Wasverzachter wordt afgeraden ivm de toegevoegde geurtjes en Neutral heeft dit niet. Sinds een maand of 3 was ik zijn kleren gewoon met onze spullen mee en dat gaat prima.
strijken doe ik ook eeeeecht niet! met twee wassen per dag (we hebben een spugertje haha!) vind ik dat ik genoeg te doen heb naast de rest van het huis en de p[raktische zaken BV enz...weet niet waar de tijd vandaan te halen haha!
in de kraamweek zei de kraamverzorgster dat je het gauw genoeg merkt...en hebben we uitgeprobeerd...hij heeft er nog nooit op gereageerd! dus laat zeggen na 3 dgn
Meteen vanaf het begin wasverzachter gebruikt hier. Ik wissel vaak af van geurtjes. Nu hebben we die goudkleurige van Lenor, daarvoor de roodkleurige flacon.