Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje, Ik heb maandag een positieve ovulatie test gehad en natuurlijk geklust. Gisteren hebben we ook nog geklust om de ovulatietest nog steeds knalde. Maar gisteren kwam er na het klussen echt waterige roze afscheiding mee nadat ik naar het toilet was geweest. Weet iemand wat dat kan zijn? Alvast bedankt!!
Het kan misschien je ei zijn of met klussen iets te hard gegaan ,heb ik ook vorige keer gehad welke ronde zit je ?
We zitten nu in de 5de ronde. Maar heb niks gevoeld en echt heftig was het ook niet volgens mij. Wat ik ook vreemd vind is dat min ovulatie testen al 5 dagen positief zijn.
Misschien even voor de zekerheid een zwangerschapstest doen? Heb je wel gewoon gevloeid je laatste menstruatie?
Mijn laatste menstruatie was wel anders dan normaal was 4 dagen te vroeg en maar 2 dagen en toen 3 dagen niks en weer een dag. Ik heb vanochtend ook een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
Kan zijn dat er bloedvaatje is geknapt, of dat hij tegen je baarmoedermond aangezeten heeft. Kan veel oorzaken hebben!
Hmmm..vreemd! Weet het dan ook niet, even afwachten en misschien volgende week nog even een test doen.
Purple; ik heb dat ook wel eens, maar dat komt waarschijnlijk gewoon van een klein bloedvaatje. Maak je geen zorgen!
Welke ovulatietesten gebruik je? kruidvattesten staan bv bekend dat ze lang positief kunnen blijven.. na ei nog dus De rose afscheiding zou door een gesprongen bloedvatje kunnen komen, of misschien wel een innestellingsbloeding (tussen dag 4 en 12 vindt de innestelling gemiddeld plaats) spannend