Koorts en zorgen maken.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Merryl, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn dochter werd steeds warmer vanavond en ja hoor koorts. Ze was al wat hangerig en huilde snel. School is weer begonnen en meestal na een vakantie krijgt ze dit. Maar toch elke keer maak ik me zorgen. Heel veel kindjes hebben het, maar mijn meisje is gewoon nooit ziek. Het liefst zou ik naast haar gaan liggen, maar dan slapen we beide niet goed.

Nog meer van die mama's die zich snel rot voelen als hun kindje koorts heeft.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja ik ;) En helaas heeft ze dat vaak (zie mijn topic) en ook koortsstuipen dus hier slaat mijn hart iedere keer over als de temperatuur boven de 38.5 komt en slaap ik gewoon niet..

Beterschap voor je meisje!

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Zat inderdaad al even in je topic te lezen. Wat een narigheid hebben jullie zeg. Een koortsstuip lijkt me dood eng. Kan geen kwaad maar toch. Je zou het allemaal over willen nemen van ze.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is ook eng maar kan inderdaad geen kwaad. We weten hoe we moeten handelen dus ze duren niet zo heel lang meer maar ik krijg er steeds meer grijze haren van

Konden we het inderdaad maar overnemen, zieke kindjes is niks!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gelukkig weet je wat je moet doen in zo een situatie. Ze zijn zo zielig dan. Neem der het liefst de hele dag op schoot bij me.

Deel Deze Pagina