Vanaf wanneer werden jullie misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mika013, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    Zoals de titel van het topic al zegt, wanneer begon bij jullie de misselijkheid voor degene die misselijk waren??
    En moest je altijd overgeven of kun je ook misselijk zijn zonder over te moeten geven?

Sinds een paar dagen ben ik 's morgens toch wel aardig weeig in mijn maag, maar ik hoef niet te spugen.. Eigenlijk had ik ook niet verwacht nog misselijk te worden, omdat je toch vaak hoort dat het vanaf het allereerste begin zo is en ik had er tot nu toe geen last van... Vandaar mijn nieuwsgierigheid... ;)

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    In het begin van mijn zwangerschap werd ik alleen een beetje misselijk als ik te lang niet had gegeten. Maar overgeven is nooit gebeurd, gelukkig ;)

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Vanaf week 6 echt misselijk en weeig de hele dag door t/m week 11,5. Toen 1,5 week niet, toen 1 week heel erg en nu weer niet...tja geen pijl op te trekken dus ;)

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Misselijkheid zonder spugen was bij mijn eerste het eerste kenmerk dat ik zwanger was.

Nu ook weer en vanaf week 8 met spugen erbij, zoveel dat ik het eigenlijk niet aankan.

Ze zeggen trouwens dat misselijkheid en spugen wijst op een meisje maar mijn eerste is toch echt een meid en heb toen niet 1x hoeven overgeven.

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hier misselijk vanaf week 6,..eigenlijk echt pas vanaf smiddags 16 uur en dan tot dat ik naar bed ga,....at daarom ook meestal wat vroeger....
    nu sinds 3 dagen nergens last van!! beter!! hopen dat het zo blijft....!

Succes allemaal

6. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hier ook misselijk vanaf week 6 de hele dag met ook af en toe spugen,vooral in ochtend en avond...dit is me 4de zwangerschap en dit is de eerste keer dat ik misselijk ben,andere zwangerschappen heb ik nooit last gehad van misselijkheid :(

Ik hoop dat het snel voorbij is...;) voor ons allemaal.

Liefs

7. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    bij mijn dochtertje was ik misselijk vanaf de zevende week.
    Dit heeft toen tot week 16 geduurt niks bleef erin.
    ik was toen 11 kilo afgevallen.
    tot nu toe ben ik nog niet misselijk. we wachten af

gr

8. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    Eigenlijk is het dus niet echt heel vreemd dat ik
    'pas na' 7 weken een klein beetje misselijk wordt..
    Dacht om eerlijk te zijn dat het niet meer zou komen...
    Maar dat was dus voorbarig... Haha ..
    Ben benieuwd wat er eventueel verder nog gaat komen
    en of het erger wordt...

Jullie ook sterkte/succes ermee allemaal..

9. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Ik werd misselijk vanaf mijn NOD, maar dan alleen als ik gegeten had en vooral kruidig eten, ook wordt het erger als ik moe ben of stress ervaar.
    Nu merk ik dat het elke dag ietsje erger wordt....ook als ik thee drink:(

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vanaf een week of 6 misselijk bij te lang niet eten en rond rijden op kronkelige weggetjes (was in Spanje op vakantie...) maar daarna eigenlijk nooit echt verschrikkelijk misselijk geweest (deze zwangerschap niet en de vorige ook niet).
    Ik ben nu (morgen) 35 weken zwanger en heb 3 x overgegeven deze zwangerschap... redelijke score lijkt me. Vorige zwangerschap 1 x

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hmmm, ik vanaf 6 weken erg misselijk, en helaas... nu nog steeds (ben nu bijna 14 weken)... Heb al behoorlijk wat overgegeven en gebruik nu medicijnen, maar slaan ook niet elke dag even goed aan...
    Dus; sterkte!

12. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    bij de eerste wel overgegeven maar ik weet niet wanneer(ik heb de eerste 25 weken gemist)
    bij de tweede vanaf week 6 tot week 40 misselijk geweest en heel veel overgegeven

nu 's middags vooral misselijk en moe,maar nog niet overgegeven

13. lea

lea Fanatiek lid

Ik ben sinds 2 weken misselijk, maar sinds 1 week behoorlijk hevig, loop hele dag te kokhalzen, hoewel ik het liefst de hele dag op de bank lig, is het voor mij nu wel een teken dat de hormonen zich vermeerderen!

14. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb af en toe wel een weeig gevoel en als ik te lang niet gegeten heb krijg ik een beetje misselijk gevoel. Dat gaat weer over als ik wat eet, dit is hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. Dus ik hoop dat het ook zo blijft. Sterkte voor de meiden die hier wel erg veel last van hebben.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben nooit misselijk geweest en heb ook nooit overgegeven. Het enige wat ik merkte is dat ik 's ochtends niet zoveel kon eten, maar dat was het

16. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha Mika,
    Hier ook eentje die dacht dat het niet zou komen, maar vanaf ongeveer week 8 ineens elke ochtend spugen tot ongeveer week 12, toen van de ene op de andere dag over.

17. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    Gelukkig blijft het hier nog bij een weeig gevoel en veel boertjes laten.... Langzaam maar zeker begin ik wel "te vrezen" dat het hier niet bij zal blijven, maar ik hou hoop dat het niet erger wordt... ;)

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook het grootste gedeelte van de dag misselijk, zou nu 7 weken zijn, maar ben bang voor weer een MA waarbij de zw symptomen gewoon blijven. maar goed terugkomend op de misselijkheid, ik ben van sochtends, vanaf dat ik opsta tot smiddags een uur of 4 kotsmisselijk en moet erop letten dat ik veel kleine maaltijden tussendoor neem. ook de hele dag moe en zou het liefste heel de dag op de bank of in bed liggen, maar dat gaat niet met een kindje van 2 jaar en 4 maanden om je heen!
    verder helpt bij mij eigenlijk niets tegen de misselijkheid....en het erge is dat ik het ws ook nog eens allemaal voor niks heb....
    succes xx

19. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij 6.5 ong. nu nog

20. mii1989

mii1989 Bekend lid