Hey hoi allemaal! Ik heb even een vraagje: Ik heb dinsdag getest en die was positief! Nu heb ik sinds vanavond last van steekjes in mijn vagina... Wordt er een beetje onzeker van eerlijk gezegd... Weet iemand wat dit kan zijn? Of is dit iets wat vaker voorkomt?? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Caarie
Later in de avond, trokken de steekjes weg... Zal inderdaad wel bij het veranderen van je lichaam horen ofzo... Toch wel weer vreemd hoor, dacht dat je bij een 2e niet zo "onzeker" meer zou zijn, maar dat is niet het geval! Het blijft spannend allemaal!
Het is inderdaad bandenpijn. Ik heb deze vraag een tijdje terug aan de verloskundige op het forum gesteld.
ik meende het gister ergens gelezen te hebben... heb deze zwangerschap weinig last van bandenpijn gehad en bij mn vorige wel maar weet niet zo goed meer hoe of wat..
Toch wel vreemd eigenlijk he? Dat je zo vroeg in de zwangerschap dan al last hebt van bandenpijn! Kan me van de 1e nog herinneren dat ik er toen ook veel last van had, maar dan verder in de zwangerschap...Ben zelf vrij smal en had erg sterke buikspieren en echt een MEGA buik Dat verklaarde een heleboel... Maar gelukkig geen straie gekregen!!