Vanaf wanneer werden jullie misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mika013, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Vanaf 6 weken elke dag misselijk. Vanaf 9 weken verergering daarvan en niet alleen sochtends maar ook savonds misselijk (4/5 dagen pw overgeven) Vanaf 12 en een halve week zo goed als over. Moet alleen m'n maag niet te leeg laten raken want dan is het weer mis, regelmatig eten dus.

2. MissT

MissT Niet meer actief

Vorige week... 5 weken dus.. en echt elke ochtend tot nu toen :(

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ik werd misselijk vanaf een week of 6 en dit ben ik tot week 16 geweest . ik heb wel gespuugd maar ik moet zeggen dat dat alleen maar opluchtte daarna was ik vd misselijkheid af :)

het hing er ook vanaf wat ik dronk als ik melk dronk werd ik minder misselijk als dat ik thee dronk bv .

succes !

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hoi mii1989, ik heb namelijk met 4 wk en 6 dgn weer een bloeding gehad met krampen, de vorige keer bij mijn MA precies hetzelfde, de symptomen bleven terwijl het vruchtje al niet meer leefde. nu is de bloeding wel alweer 2 weken weg maar ik vertrouw het nog steeds niet, ben bang dat ik volgende week weer een teleurstelling te verwerken krijg en mss ook weeer gecuretteerd moet worden. das ff mijn verhaal...
    jij alweer 8 weken zie ik, heb je de eerste echo al gehad?
    xx

5. patricia88

7 apr 2008
    7
    0
    0
    kapster
    den bosch
    ik ben inmiddels 7 weken en vanaf 4,5 week misselijk tot vorige week ongeveer vrij regelmatig sochtens en later op de avond tegen bedtijd. nu rond de gekste tijden maar niet meer zo vaak als eerst. heb wel heel de dag honger ook vervelend ken dit namelijk helemaal niet, had nooit honger. ik at omdat het echt moest. vind het wel lekker zo:D

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik was vanaf het begin af en toe een beetje misselijk, echt zo'n vlaag van weeigheid die langs kwam zetten. Met 7,5e week begon het spugen, en dat is gebleven! Sommige dagen kan ik niks anders doen dan op de bank liggen, zodra ik overeind kom dan gaat het mis. Helaas, ik hoop dat het bij jou niet zover komt...:)

7. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik ben volgende de berekening nu in week 7.
    Ik heb geen misselijkheid, wel dat ik niet heel erg veel kan eten, dus kleine beetjes.
    Verder heb ik geen kwaaltjes, behalve steken in de buik af en toe.
    Helemaal geen gevoelige borsten.
    Wel apart hoor, dacht altijd dat je het wel zou voelen als je zwanger was, maar nee dus.
    Hopen dat alles goed gaat. ( 28 april eerste afspraak bij de vk )

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben wel wat misselijk, maar niet echt heel erg. Als ik wat eet, is het al snel weg en ik heb ook niet hoeven overgeven. Ook nog helemaal geen neiging toe gehad.
    Wel enorm pijnlijke borsten en bandenpijn. Kan soms de trap niet opkomen.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hier begon het ook met week 6 ongeveer, met week 7 begon ik ook te spugen en met week 8 was ik alleen nog maar aan het overgeven (toen moest ik ook naar het ziekenhuis voor de uitdroging). Gelukkig was het bij mij niet de hele zwangerschap, maar ben wel tot minstens week 25 misselijk geweest. Erg balen!

10. elis

elis Lid

9 feb 2010
    14
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vanaf eind 5e week erg misselijk, vorige week ben ik naar de dokter geweest voor pilletjes tegen het overgeven. Ik hield echt helemaal niks meer binnen, kon ook niks meer doen ( best lastig om dan niks op je werk te laten merken.. ) vorige week 3 dagen thuis gezeten, morgen moet ik weer gaan werken maar ik zie er erg tegen op! Ik loop nog steeds een hele dag te kokhalzen! En heel mijn eetlust is weg maar ja voor de rest probeer ik er toch maar van te genieten! :)

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Hier sinds ruim een week elke dag kots en kots misselijk.
    Heb vreselijk last van maagzuur, en overgeven doe ik ook dagelijks.
    Soms meer dan eens per dag. Word er heel moe van.

As do eerste echo, hopelijk dan een mooi plaatje van ons kindje.
    En als ik de 13 weken voorbij ben en het gaat dan goed met ons kleintje dan weet ik iig dat ik het niet voor niets doorstaan heb.

12. MissT

MissT Niet meer actief

Al heel erg snel, met 4 weken al.
    Erg misselijk en elke ochtend was het wel raak.. nu is het vorige week iets minder geworden maar sinds vandaag is het weer raak.

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Werd pas echt misselijk bij 6 weken. Dat duurde tot 4mdn. Pas daarna moest ik af en toe spugen, al die weken van misselijk zijn niet. Beetje vreemd :)

14. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Werd al misselijk voordat ik ongi moest worden denk een dag of 5 ervoor al koffie was niet lekker meer etc.

Spugen hoef ik gelukkig nog niet al is het s´morgens op het randje haha....

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Vanaf 6 weken misselijk, nog niet hoeven overgeven. Hoop dat dat zo blijft.

16. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Hier in de 6e week zeer weeig gevoel in mn maag en keel en soms het gevoel dat ik bijna zou kunnen spugen:(.Na de 6e week kreeg ik met vlagen zon weeig gevoel en nu krijg ik t weer iets erger dan in week 7 en 8 ma gelukkig nog niet hoeven overgeven en hopelijk blijft dat ook zo! Heb wel de heletijd zon bodemloze put gevoel in mn maag:( ook al eet ik wat dan is het even weg maar komt het toch snel weer trug. Maar goed we doen t allemaal voor en goed doel he!;)
    groetjes lizz.

17. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan mij niet herinneren dat ik ech misselijk ben geweest.

het lijkt mij wel heel erg vervelend toe, je hoord het echt heel erg vaak. =( succes met jullie misselijkheid, blijf onthouden dat het een"gezonde ziekte" is, succes!

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Bij mij begint de misselijkheid nu te komen. Ik heb elke ochtend steeds meer moeite om mijn ontbijt naar binnen te werken. Moet ook echt afleiding zoeken tijdens het eten, anders lukt het echt niet. Meestal ga ik dan een boekje lezen, of even op de laptop.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ben af en toe misselijk en waar ik van moet kokhalzen is tandenpoetsen! Heel raar! Maar daarna is het ergste meestal weg, vooral als ik dan ook even wat eet, dan is het zo over. Nog niet over gegeven en wilde dat graag zo houden.

20. SWEG

SWEG Lid

25 mrt 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf 6 weken en 1 dag is mijn misselijkheid begonnen.
    Nu geen koffie meer, juist veel yoghurt; melk en roosvice-ranja.

Kleine beetjes eten, dan gaat het redelijk..

Deel Deze Pagina