vanaf wanneer wipstoeltje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lizab, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Omdat Fenna nu tussen voedingen door soms heerlijk wakker is en dan om zich heen aan het kijken is (voor zover dat kan), lijkt het ons leuk om haar in het wipstoeltje te doen. Nu vragen wij ons wel af of dat nu al mag.

Vanaf wanneer ging jullie kindje in de wipstoel?

2. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    desmond zat al vanaf de eerste dag in het wipstoeltje wel op ligstand hij vond het erg eng om aleen in ze bedje te liggen dus lieten we hem overdag vaak daarin slapen maar dat mag aleen als die helemaa plat kan anders is het slecht voor het ruggetje en dan raden ze het pas aan met 4 maanden ong als ze zelf al een beetje kunnen zitten

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    wij hebben hem na 4 weken in de wipstoel gedaan, die van ons kan helemaal in ligstand.

4. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Heb hem nu ook sinds enkele dagen in het wippertje, inderdaad wel op de ligstand, gewoon in de box wil niet zo, nu staat het wippertje in de box, hij slaapt er goed in en als hij wakker is kan hij al echt naar de mobiel kijken, is nu wat korter bij voor hem.

5. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Wij hebben hem ook al na de tweede week in het wipstoeltje gezet, maar idd in de platte stand. Hij vindt het heerlijk om erin te 'hangen' en kijkt graag naar de mobiel die we erboven hebben gehangen. We doen dit ook omdat hij nog wel last heeft van oprispingen na het drinken en ik hem dus niet meteen helemaal plat wil leggen in de box, want dan loopt zijn voeding er voor een deel weer uit.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    mijn wipstoeltje heeft maar 1 stand en dar zit hij vanaf dat hij 1 maand was al in eigenlijk.... wij hebben dat jungle stoeltje van fisherprice.

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Na ruim 2 weken lag Keld al in zijn wipstoeltje in ligstand. We hadden toen nog geen box en lag niet zo graag in zijn bedje.

8. aletta

aletta Lid

May 2, 2007
    42
    0
    0
    Wij hadden haar binnen een week al in het wipstoeltje wel in lig stand. Het wipstoeltje staat in de box en ze vindt het prachtig om omzich heen te kijken.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,861
    113
    Ik geloof vanaf een maand, hij kan wel niet helemaal plat, maar ja, ze spuugde zoveel dat ik hem wel op de laagste stand zette en haar eten toch mooi kon zakken.

10. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn ging net al de meeste kindjes hier met een week of 4 in de wipper. Op ligstand idd.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Wij hebben een doomoo zitzak en daar zat ze al in toen ze een paar dagen oud was.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwww wipstoeltjes!

Bij hebben (idee gestolen nav een meeting van de walvisjes) de wipstoel van Babybjorn gekocht!

Deze is echt fantastisch. Het kindje ziet hier ontzettend goed in en deze wipt ook hele prettig.

Ruben zit ook al een tijdje in een wistoeltje hoor, niet lang maar hij vindt het geweldig.
    Kan zo goed rondkijken.

Elmo

13. oetel

oetel Actief lid

Feb 15, 2007
    257
    0
    0
    hoi moeder van ruben,

kun je me vertellen in welke stand je de babybjorn-stoel zet? er zijn 3 standen en een stand voor als je de stoel wilt meenemen. die laatste staat de stoel bijna plat... nu vraag ik me af of je de kleine ook in die stand in de stoel kunt zetten...

groeten,

Simone

Share This Page