Vanaf wanneer wisten jullie het geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MissQ, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Het geslacht wordt vanaf de 12 weken gevormd en is met 14 weken "klaar"

Hier bij onze eerste met precies 15 weken, al overduidelijk een manneke! Je kon er niet omheen..

Nu met 14+2 en wederom een manneke!

Dus als jullie ukkies goed liggen dan kunnen ze het echt zien bij je volgende controle!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij Ties met 30 weken
    Bij Sam na de bevalling

3. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Bij Sasha met 20 weken
    Bij Robyn met 20 weken
    Bij Maurin met 17 weken
    Bij baby nu 16 weken

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij wisten het met 17 weken. Toch nog laten kijken met 20 weken en de groei en liggingsecho nog een keer :). Gelukkig bleef het al die tijd inderdaad een meisje :D.

5. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Wij kregen precies met 16+4 een echo en de vk zij met 90% een jongen. Gisteren bevesigd met 19+2 dus ja het kan.

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Vandaag spannende dag, DE echo :) Ik hoop dat ze het geslacht van onze frummeltjes kunnen zien :D

7. Karentje1

Karentje1 Lid

4 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je dat je het vandaag weet!
    wij hadden vorige maand dikke pech, navelstreng ertussen en beentjes gekruist ;)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Weer een goede echo gehad! Frummeltjes lagen heerlijk te spartelen en hun hartjes kloppen goed. De gyn kon helaas hun geslacht niet met zekerheid vaststellen en heeft nu op een briefje geschreven wat ze vermoed dat het gaat worden. Is toch in ieder geval iets! Over 26 dagen weten we het dus officieel pas.

Als manlief thuis is, gaan we het briefje bekijken. Want de gyn is heel slim geweest en heeft het briefje aan alle kanten goed dichtgeniet!!!!

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Karentje, zo is mijn zoontje ter wereld gekomen ;) navelstreng tussen zijn beentjes en beentjes gekruist :D Haha, dus wie weet! Wanneer hebben jullie weer een echo?

10. fafje

fafje Niet meer actief

missq, vaak zeggen gyn en vk's dat het nie met zekerheid te zeggen is...maar echoscopistes ( die dat dus als werk doen) durven dat wel met zekerheid te zeggen..

guns +vk's kunnen echo's maken en weten natuurlijk vana alles, maar kijken voor hun werk naar totaal andere dingen...dus hoe ervaren ze ook zijn...een echoscopiste is altijd meer ervaren in het echo gebeuren...

vandara dat er allemaal echo bureaus zijn die pretecho's met geslachtsbepalingen allemaal aanbieden...vaak kijken ze ook nog in 3d...en dat kunnen ze in het zh niet....

ik wist het bij mn zoontje met 16 wkn en idd met 20wkn bevestigd, al zag ik het met 16 al heel erg duidelijk, ook door de 3d ( die paar min aan mocht van de echoscopiste :p)...en morgen ben ik 16+2...dus ben benieuwd...

11. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

12 weken volgens de nub een meisje(Ervaren echoscopist).
    20 weken nog steeds een meid.
    27 weken wederom een koffieboontje.

Deel Deze Pagina