vanaf wanneer wordt het wat rustiger?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door setje, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Hind sliep toen ze zes weken oud was voor het eerst door. Ze maakte al snel nachten van 14 uur achter elkaar en dat doet ze nog steeds. 8)

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Tot een maand of 3 vond ik het lood- en loodzwaar. Door het vele huilen, de krampjes en de gebroken nachten.

Totdat Finn een maand of 3,5 was sliep hij overdag slecht, maar 's avonds en 's nachts erg goed, ook al kwam hij nog zo'n 3X voor een flesje. Maar juist die 3X brak me ontzettend op.

Hij is nu bijna 5 maanden en komt nog steeds 1 a 2X voor een flesje in de nacht, maar ik kan dat nu goed hebben doordat de krampjes en het huilen voorbij zijn sinds een maand of anderhalf. Ook slaapt hij overdag erg goed. Hij heeft nu echt een ritme, waardoor je zelf ook aan je mometen van rust toe komt.

3. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik vindt het ook zwaarder dan ik van te voren gedacht had...
    maar toch... het begint steeds meer te wennen nu...
    melody is een baby die graag bij je wil zijn en niet te lang alleen in de box wil liggen en slapen overdag is er al helemaal niet bij... dan irriteer ik me ook weleens heb het gevoel dat ik nergens aan toe kom...
    dan heb je nog die darmkrampjes... pfff
    maar ze zeggen dat die na zo'n 3 maanden minder moeten worden dus dat hoop ik ook echt!
    maar verder... ze begint nu met lachjes geven en dan ben je ook zo weer helemaal om!

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahahaha hier moet ik even om lache , en zelfs dan heb je nog last van ze zeggen mijn ouders wel eens schetsend ;)

wat ik lees is dat veel van jullie kleintjes onrustig zijn en huilen
    ook ik had zo'n apekoppie die dat deed

tot ik haar ben gaan inbakeren , ik kreeg een totaal ander kindje terug

rustig en tevreden , lekker slapen en goed etend
    wou dat ik haar veel eerder had ingebakerd.

vele van jullie vinden het misschien zielig maar echt je doet je kleintje er een plezier mee en jullie zullen zien je krijgt een heel ander kindje terug

maar goed dit is voor ieder zich :) maar ik blijf erbij baker je kleintje zo snel mogelijk in en je krijgt een super tevreden baby

5. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Deb, ik heb Romy ook ingebakerd. En dat was echt een omslag. Ben ook erg blij met de begleiding vanuit het CB hierin. Zij hebben me alles erover uitgelegd. Het vele huilen, krampje, overstuur zijn, hazenslaapjes, waren binnen een paar dagen verleden tijd.

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik vond het ook loodzwaar. Stond er dan ook alleen voor. Lynn sliep pas door toen ze 4 maanden was. Ze kreeg dan snachts geen fles meer, maar was altijd haar fiep kwijt.

Nu ik haar beter leer kennen en meer van haar geniet wordt het allemaal makkelijker en ben ik niet meer zo gefixeerd op voeding.

Tsja meid, de gebroken nachten zullen nog wel even aanhouden, helaas, maar het wordt steeds makkelijker, naarmate ze ouder wordt en zelf meer gaat ontdekken.

Nu gaat ze om 20.00u naar bed en wordt om 8.00 wakker of wakker gemaakt voor de eerste fles.

Succes

Deel Deze Pagina