waar te koop ?? een boxstoel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nairam, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Er is ooit eerder hierover een topic geweest, maar al wat jaartjes geleden:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/188486-wie-weet-waar-vinden.html#post6504659

Maar mijn vraag, heeft iemand een idee waar je een boxstoel kan kopen ?
    Of hoe zo'n ding ook mag heten ?? ;)
    Het is een soort box, ter grootte van een stoel, die je bij het aanrecht kan neerzetten en je dreumes/ peuter in kan zetten/ laten staan, dat hij/ zij lekker kan 'meehelpen' met het koken.

Mijn zoon die trekt altijd van alles bij het aanrecht om op te staan, om mee te kunnen kijken, om te kunnen helpen.
    Maar ik kan niet elk ogenblik hem in de gaten houden, dus ik 'stuur hem telkens weg', met dat hij niet op een stoel (of poef/ loopauto) mag staan, vind het niet leuk voor hem, maar ik wil natuurlijk niet dat hij er af valt en zich bezeerd.

En nu bedacht ik me ineens van het bestaan van zoiets, maar alleen... waar kan je die kopen ??
    Heb wel wat gegoogled en er zijn ook wel een aantal crea's die zelf wat in elkaar knutselen of de partner, maar wij zijn beide niet, op die manier, handig :D:)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoe oud is je zoontje?

hier altijd gewoon een eetkamer stoel erbij gehad of z'n opstapje van ikea nooit geen ongelukken mee gebeurd als je ze er maar op atendeerd fynn staat er toch zeker al een jaar naast

3. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je de funpod? Als je even op google zoekt kom je hem wel tegen. De naam funpod staat trouwens gewoon in het topic waar je naar linkt.

Hij is onder andere hier te koop: Zoekresultaten voor funpod - Babyspeciaalzaak De Babykraam

wel een duur ding, maar als je hem ook als kinderstoel gebruikt valt het nog wel mee misschien

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ook hier gewoon een ikeakrukje.
    Geen idee al hoelang.. Daarvoor zat ze in dr kinderstoel in de keuken..
    Toen ze vond dat ze daar te groot voor was stond (staat) ze altijd op het krukje of zit op ons keukeneiland...
    Maarja krukje is leuker want dan kun je beter helpen :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En krukje staat ook minder in de weg :)
    (gebruiken het zelf ook regelmatig voor de bovenste kastjes :) )

6. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    THX alvast voor de reacties !

zoontje is 2 jaar en 4 maand.
    en ik zeg ook altijd wel, maar meer eigenlijk van dat hij het niet moet doen, want als hij er af valt, dat het zeer doet..
    en het gaat ook, tot nu toe, ook wel goed, maar dacht ineens aan dat ding en dacht mss zoek/ google ik wel verkeerd, vandaar hier de vraag. :D

vind die funpod wel errug duur :$
    (ook al lijkt hij me wel handig hoor, omdat ik zie dat je de bodem ook nog in hoogte kan verstellen.. eens op marktplaats gaan kijken ;))

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier schannon in haar eetstoel, bij colin dat ook gedaan totdat hij 2,5 was ong. toen ging hij liever op het krukje van ikea staan vasthoudend aan het aanrecht en mama "helpen" .

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft een houten (school)stoeltje, heel stevig stoeltje. hier zit hij graag op bij de salontafel en hij staat er op bij het aanrecht als hij helpt.

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Vind het om net een kartonnen doos, haha. Hier een stevig opstapje van ikea en daarvoor een eetkamerstoel.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou zo'n ding echt niet kopen. Lijkt me wel geldverspilling.
    Dan eerder een krukje, dat is niet zo heel erg hoog en zijn ook een stuk goedkoper.

Ik weet ook niet of een kindje met jouw zoon zijn leeftijd het nog wel 'accepteert' om opgesloten te zitten in zo'n stoel. Hij kan er alleen maar ingezet worden en er zelf niet uit (lijkt zo op de foto)

11. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    misschien koninginnendag!

Deel Deze Pagina