Hallo, Wat is de beste (en goedkoopste) opvolgmelk die mijn zoontje straks met 6 mnd. kan nemen? Hij krijgt nu Nutrilon Standaard. Kan ik dan 'zomaar' overstappen straks op een ander merk? Groetjes!
Je kan gerust overstappen. Ik denk niet dat er een 'beste' is. Zelf ben ik bambix opvolgmelk gaan geven, was ik zeer tevreden over. Ik had eerst friso 2, maar dat lustte mijn zoontje niet.
ik heb gewoon hetzelfde merk gehouden, alleen dan nummertje 2. Ik gebruikte AH en dat gebruik ik nu nog steeds dus. Heb kruidvat geprobeerd, maar dat was veel fijn en gaf meer klontje en de bumblies schuimde erg. En daarbij is de AH fijn geprijsd en laatst flink in de aanbieding
Maar je hebt dus Nutrilon opvolgmelk én dus Bambix opvolgmelk. En ze zijn beide van Nutricia. Wat is dan het verschil tussen deze twee?
het is beide van nutricia, maar bambix is zonder immunofortis en dus goedkoper. Er zit wel minder in het pak, maar je hebt ook minder nodig, omdat je kindje minder flessen krijgt. Ik zou gewoon even rondneuzen wat er bij jou in de buurt goed te verkrijgen is en prijs vergelijken.
nee hoor, nutrilon wil op die manier uniek zijn. Immunofortis is volgens hun weerstandsverhogend, maar eigenlijk gaat het alleen om de naam.
Hoi, Ik heb tot nu to friso gebruikt. Wat er wordt gezegd er is geen beste. Maar friso is ook niet duur van prijs. Friso 2 kost 8.99. Omdat mij dochter friso 2 niet luste ( heb alles geprobeerd, maar kreeg het gewoon niet noor binnen) voorheen alleen maar comfort gebruikt. Ben ik veder gegaan met comfort 2. liefs hilal
Maar dan is er toch ook nog Nestlé? Die hebben toch ook opvolgmelk? Of is die weer duurder dan Friso. Sjonge... waarom hebben ze niet gewoon 1 soort! Ik wil natuurlijk ook de 'gezondste', de minst vette. M'n zoontje zit al flink aan het gewicht, dus d'r hoeft niet onnodig meer bij!
Ik gebruik altijd die van Kruidvat en hij doet het er prima op! Geen krampjes, niet spugen, is echt perfect voor hem.
we hebben nu bambix, omdat er geen etos in de buurt zit, maar vind die van etos eigen merk wel erg fijn (en goedkoop en baby zegels!!)
Wij gebruken van het begin af aan (nu 6 maanden)al kruitvat eigenmerk geloof iets van € 5,99 per pak.
En hoe bewaren jullie de kruidvat-melkpoeder? Gewoon in dat 'zakje' waar het in zit, maar dan open? Met elastiekje d'r om? Of moet het echt in een afsluitbare bewaardoos van de Xenos ofzo?
De bambix melk paste in de bewaarbus van Friso, Ik moest een klein randje van de verpakking afknippen, die zat toen in zo'n babydoos. Een tupperware bus kan ook.
Wij gebruiken Nutrilon ( eerder HA nummer 1 en nu Pepti nummer 2) Maar als ik de prijzen zo voorbij zie komen zijn deze niet goed koop. Ik betaalde voor de HA (1) 16.99 en voor de pepti (2) 24.99