Hallo hier allemaal, Even een vraag, mijn dochtertje is nu 4 maanden en krijgt 5 flessen van 180+6 en nou zins een week in overleg met de dieetist (in verband met koemelk eiwit allergie) s,avonds in de laatste fles bambix pap omdat ze iedere dag steeds vroeger kwam. Vorige week zat ik al om half in de woonkamer omdat madame honger had en niet meer wilde slapen. Nu ze de laatste fles een pap fles krijgt slaapt ze weer lekker door en moet ik haar nu iedere ochtend wakker maken. Dus nou wilde ik eigenlijk weten vanaf welke leeftijd je je kindje s,morgens zelf mag laten komen? Weet niet meer van me zoontje vanaf wanneer dat nou was. Alvast bedankt groetjes miranda
Ik heb ons meisje nooit wakker gemaakt 's ochtends. Totdat ik ging weer ging werken en we op tijd de deur uit moesten.
Ik maak haar uiterlijk om 8 uur wakker, daarvoor laat ik haar slapen.. Als ik haar langer dan 8 uur laat liggen slaapt ze overdag een stuk slechter en komen we in de war met alle flessen en hapjes..
Gewoon lekker laten liggen Vanaf 6 kilo mogen ze de klok rond slapen.. Je kunt ook iets minder pap in de avondfles doen, als je last krijgt van het verschoven ritme..