Hallo allemaal, Onze kleine man is nu 7.5 maand en vanmorgen op het cb zeiden ze dat ik 1 fles moet gaan vervangen met een boterham. Hij krijgt er nu nog 4 (drinkt ze niet helemaal meer leeg) Zijn schema nu is: 06.30 uur Fles Slapen tot +/- 09.00 uur 10.00 uur Fruithapje 10.30/11.00 Fles Slapen tot +/- 14.00 uur Tot nu toe deed ik dus een groentehapje en daarna weer de fles. Maar vandaag eens een boterham geprobeerd en daarna (half uur erna) 14.30 Fles Normaal slaapt hij dan weer tot 19.30 uur ongeveer, maar nu moet ik nog ergens het groentehapje plaatsen.... En moet ik hem daarna weer in bed leggen en hopen dat hij verder slaapt? Kunnen jullie me helpen met een beter schema? En maken jullie de kleintjes altijd wakker om een vast schema te hebben? Want als hij om 12.00 uur boterham moet hebben, moet ik hem wakker maken. Als hij om 17.30 uur groente moet hebben dan moet ik hem wakker maken. Hoe doen jullie dit?? Pff, waar je je niet druk over kunt maken.... Groetjes
Ik heb ze nooit wakker gemaakt, ik hoefde geen vast schema. Bijvoeding gaf ik ruwweg op momenten dat ik zelf ook iets at en melkvoedingen gewoon op verzoek. Het groentehapje kun je nu hij nog veel slaapt misschien ergens rond de lunch geven. Is reuze sjiek hoor, een warme lunch