vanaf wanneer zet je de box in de kamer??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door watwordhet, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Wij hebben hem gekregen via via, dus we "moesten" wel even checken of alles compleet was enzo :) dus hij staat er sinds gister. Boxkleed wel ff gepast :) maar die zit weer in het plastic tegen het stof enzo. Nou hebben wij een vrij ruime woonkamer dus hij staat in een hoekje en dus niet in de weg. Kan me voorstellen als je kleiner behuisd bent dat je er dan nog even langer mee wacht.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier is de box opgezet door mijn vader, omdat wij in het ziekenhuis waren. Een dag voor de geboorte stond de box er, en met 10 maand weer weggehaald.

Denk dat we nu de box er pas neerzetten als de weeen begonnen zijn, of m'n vliezen gebroken. Vind het een sta-in-de-weg.

3. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Wij hadden een nieuwe besteld en die hebben van de week neergezet en dat was maar goed ook, want hij blijkt scheef te zijn... Ben nu 32 weken en nu gaan ze onderdelen vervangen, maar daar zit levertijd op, dus dat duurt weer een paar weken.
    Dus mijn tip is; zet em maar op tijd op, als je een nieuwe hebt, voor het geval er nog wat mis blijkt te zijn ;)
    En stiekem is het natuurlijk ook gewoon leuk!
    Groetjes Pasjuh.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Wij hebben hem afgelopen weekend al opgezet. Vond het zelf wat vroeg, maar ach, hebben een ruime kamer en waren de zolder aan het opruimen, dus daar kon hij ook niet staan.
    Mijn man wilde het ook graag, vind hij het allemaal weer wat echter worden. Het boxkleed er al wel in trouwens, die was ik sowieso nog een keer voor de baby er is.

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kga binnenkort met mn schoonmoeder shoppen voor een box maar ga hem denk ik ook rond de 30 weken zetten.. Gewoon omdat ik het leuk vind :p En omdat ik hoop dat ik onze kat eraan kan laten wennen dattie er niet in mag :p

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Wij hebben gister de box opgehaald. En hebben hem in elkaar gezet om te kijken hoe hij was. En nu staat hij nog. En van mij mag hij blijven staan:D;)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zet hem pas op als de beeb er is, een muziekmobiel wordt de eerste 3 maanden afgeraden, teveel prikkels voor zo'n kleintje.
    Ik zet hem denk ik na een week of 2 op, ze kan eerst wel in de kinderwagen liggen als ze niet in haar bedje ligt.
    Cadeau's zet ik wel op de kast.

8. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Bij ons zou die eigelijk eind mei geleverd worden , zo rond 34-35 weken zwangerschap, maar ze komen hem toch al eerder brengen omdat ze het magazijn aan het opruimen zijn ofzo.. dus word ie maandag geleverd (ben dan 31 weken) en dan zet ik hem maar gelijk op... we hebben niet zo veel ruimte dus tot de kleine er is bouw ik hem denk ik maar vol met dingen als wipstoeltje en knuffeltjes enzo..

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oeps, hier schrik ik een beetje van, wij hebben namelijk nog geen box besteld.... Is de levertijd zo lang?? :$

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wij zetten de box op als ik 34 weken zwanger ben. Want dan start mijn verlof en kan ik mooi de katten eruit houden.
    Nu ben ik vanaf 27 weken al gestopt met werken, maar denk dat het evengoed nog 34 weken gaat worden voor dat ie staat.

11. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Wij hebben hem zojuist neer gezet haha kon niet meer wachten en vind het best gezellig staan !!

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    bij tim: met 36 weken
    nu: afgelopen woensdag :D

13. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk een week of 3 geleden. We hebben 'm toen gehaald en bij thuiskomst meteen maar opgezet anders ben je overbodig aan het sjouwen met zo'n ding.
    Het staat inderdaad gezellig en is ook wel handig als de kleine van vrienden komt.

Maar als ik zin heb ga ik 'm nog een likje verf geven en dan moet ie dus alsnog uit elkaar :)

Deel Deze Pagina