Hallo, Sinds een drie weken geleden neem ik een nieuwe pil, ik ben van 'Daphne' overgestapt op 'Nora' , Ik ben gewoon 'Daphne' blijven slikken tot ik de pil 'Nora' ben gaan halen. Die dag zelf heb ik dus Nora verder geslikt. Nu een paar dagen erna heb ik onveilig seks gehad. Heb ik nu kans om zwanger te zijn? heb enkel veel wit slijmverlies, geen misselijkheid of andere symptomen. Enkel misschien een beetje een 'opgezwollen' onderbuik maar ik weet ook helemaal niet hoe dit voelt dus ben ik niet zeker van.. Het is nu ongeveer een dikke twee weken geleden dat ik onveilig seks heb gehad. Normaal ben ik volgende week ongesteld..
Als je die nieuwe pil meteen doorslikt denk ik dat je meteen beschermd bent?? Staat het niet in de bijsluiter??
Ik denk dat je normaal gesproken gewoon beschermt zou moeten zijn. Maar aan de andere kant hoor je ook wel verhalen dat mensen toch door de pil heen zwanger worden. Heb je toevallig een keer overgegeven of diarree gehad? Want dan kan het ook zijn dat het de werking van de pil beïnvloed.
Geen idee of je je zorgen moet maken. Je weet het maar nooit natuurlijk en als je pas volgende week ongesteld word, kun je niet anders dan afwachten denk ik. Sterkte! Ik hoop dat je dan maar niet zwanger bent, als het niet de bedoeling is.
Ik weet niet of je dit wilt horen maar ik ben zwanger geraakt van mijn dochter doordat ik overgestapt ben op een zwaardere pil. Ook gewoon doorgeslikt. Maar ik bleek dus tot mijn volgende strip niet meer veilig seks te hebben. Ik weet zo de namen niet meer van de pil. Maar je geeft aan dat het nu ongeveer twee weken geleden is. Dan zou je een zwangerschaps test kunnen doen! Succes!
moet je inderdaad voorzichtig mee zijn, de werking van de pil kan anders zijn, en dan bedoel ik eiogenlijk meer de samenstelling van de pil...
Ik ben wel 4 x overgestapt van pil, en altijd veilig geweest. Nergens om je zorgen over te maken hoor. =)