wie kan me helpen ? weet net wat ik ermee moet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

#1 happymama, 16 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2011
    hallo dames ! Ik weet niet of ik goed zit hier maar toch .
    Ik ben bijna 12w zwanger en heb enorme buikpijn en rug pijn tijdens mijn werk ! Bekken of banden ?? Geen idee , ik weet wel dat t enorm veel pijn doet en pcm niet werken . Ben nu ook aan t werk en heb een gesprek aangevraagd voor vanmiddag , ik wil t voorleggen ! Maar hoe kan ik t op een goede manier brengen ? Ziektewet ? Nu al ? Ik weet niet of ze me dit in dank afnemen !?
    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd , ik rijd taxi en heb gevraagd om verre ritten zodat ik niet teveeel in en uit moet , maar krijg toch last en korte ritten ook , helpt ook niet ! Heb sinds vandaag de ondersteunende buikband voor de dag gehaald maar wekt ook niet ! Nu begint t in de ochtend dus al , 2 weken terug in de middag pas .
    Heeft er iemand tips ???

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik zou eens even naar de huisarts gaan en overleggen. Misschien is het goed om je even ziek te melden op je werk en bijvoorbeeld in overleg te gaan met de arbo-arts over welke werkzaamheden je nog wel kunt doen (ondersteuning op het kantoor?), dat betekend dus niet dat je gelijk ziek in huis hoef te gaan zitten.

Het lijkt me namelijk niet gezond als je met veel pijn achter het stuur gaat zitten en je je daarnaast ook nog moet concentreren op het verkeer ;)

Deel Deze Pagina