verweekte baarmoederhals

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bianca, Feb 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier ben ik terug met een vraagje!
    Ik ben vrijdagavond naar het verloskwartier gemoeten om aan de monitor te gaan liggen. Ik heb al weeën maar ze zetten nog niet door. De gyne heeft dan inwendig gevoeld en ik heb nog geen opening maar wel een volledig verweekte baarmoederhals!
    Ons ventje zit volledig klaar. Het is nog wat vroeg om al geboren te worden maar ze gaan het niet tegenhouden!
    Ik mocht zaterdagochtend naar huis met weeën maar hij zei wel dat het nu elke moment kan gebeuren! :confused:
    Het kan morgen zijn maar evengoed pas binnen 2 weken.

Iemand ervaring met een verweekte baarmoederhals en hoelang heeft de bevalling dan nog op zich laten wachten?

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    geen ervaring mee meis maar ik wou je wel heel veel succes en sterkte en vooral liefde wensen voor de bevalling

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    da's lief van je! Bedankt!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend hoor! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe!

Liefs
    Manuela

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kreeg te horen bij 36 weken dat mn baarmoederhals helemaal verweekt was en had toen al 1 cm ontsluiting. Toen zei zij ook dat t zomaar kon gebeuren vandaag of morgen.. Zoals je ziet zijn vandaag en morgen allang geweest :) ;) . T rommelt wel wat met voorweeën maar zet nog steeds niet door. Dus t zegt niks, alleen dat je baarmoedermond er iig klaar voor is.

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Nou meid, spannend allemaal.
    Veel sterkte en veel succes

7. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Mijn baarmoederhals was met 26 weken helemaal verweekt.. en had ook ontsluiting..
    Met 34 weken ben ik bevallen.. heb eig die tijd er tussen wel de hele tijd gerust.. anders was ik zeker weten eerder bevallen ;)
    Dus het zegt niet altijd iets ;)

Maar al wel succes alvast!

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    Ik heb met 31 weken in het ziekenhuis gelegen ivm verweekte baarmoeder hals en vroegtijdige weeën, maar na 3 dagen kon ik weer naar huis, weeën zijn niet doorgezet en had maar meer dan 1 cm ontlsuiting, Ze denken ook dat de kleine eerder komt, maar voorlopig ben ik al weer 35,5 wk en de kleine zit er nog steeds *Gelukkig* Nog 2 weekjes en dan zou ik het wel lekker vinden als de baby zou komen, maar heb beetje het idee dat het zo'n eigenwijsje wordt die langer dan de 40 wk blijft zitten haha

groetjes Ramona

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    nou ik heb dus ook al va week 33/34 rond met verweekte baarmoder mond en ik kreeg accute rust voor geschreven gekregen anders zou ik ontsluiting krijgen...
    heb wel tot week 37 rustig aan gedaan en daarna gewoon mijn patroon weer opgepakt zover ik het kon natuurlijk...
    maar zoals je ziet ik loop nog rond!
    wel weeen tussendoor gehad maar het haald allemaal niks uit hier

succes zou ik zeggen en ik lees hetwel verder hoe het afloopt bij je
    groetjes

10. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Ik had met 37 weken al weeen en een verweekte baarmoerdermond, ik ben met 42 weken en 2 dagen bevallen...
    Maar dat zou je misschien liever niet horen ;)

11. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    Met 28 weken was mijn baarmoederhals helemaal verweekt en zat ik aan de weeenremmers. Met 34 weken had ik dagelijks (voor)weeen en 2 cm ontsluiting. In het ziekenhuis zeiden ze steeds dat het NU ieder moment zou gaan gebeuren..... maar ik ben pas met 41 weken bevallen :(

Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten want het is echt heel vervelend als je ieder moment van de dag denkt dat het gaat gebeuren maar je dan alsnog zooo lang moet wachten.

In ieder geval alvast veel succes bij de bevalling!

12. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    jou verhaal lijkt veel op de mijnes manouk! alleen ben ik eerder bevallen en had ik meer onstluiting..
    maar verder..

was het ook jou eerste kindje? (scheen nogal bijzonder te zijn.. verweekte baarmoederhals met 26 wk bij het eerste kindje)

13. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    ja het was ook mijn eerste kindje. Ik heb vaak in het ziekenhuis gevraagd waardoor het nou kwam dat ik al zo vroeg weeen had en een verweekte baarmoeder maar hun antwoord was altijd: tja soms gebeurd dat nou eenmaal zonder dat daar een oorzaak voor is :(

Share This Page