zit ik net fynn in bad te doen na een poep broek tot in zijn nek (lang leve de kiezen). gaat de telefoon draai me om pak de telefoon (die op de stortbak van de wc licht dus nog geen meter lopen) draai me om is meneer helemaal blauw! heeft hij in de gauwigheid een flesje badolie gepakt en leeg gegooid over zich heen. ik weet niet of hij iets binnen heeft gehad maar dan zijn het maar een paar druppels.(flesje was bijna leeg) kan dat heel erg kwaad?
Mmm moet je even de ingrediënten lezen. Olie laxeert, dus misschien dat je dat merkt. Blauw is kleurstof en tja gezond zal het nooit zijn maar of het echt direct een gevaar voor de gezondheid is???
nou hier al zonnebrand creme gegeten(dop open en flink knijpen) sudocreme, bepatene, schampoo, badschuim, heeeeeeeeeeeeeeel veel slokken badolie(in badje dus verdunt) en idd het laxeerd hondenbrokken, kattenbrokken karton ehhhhhh zand, schelpen gras en ze leeft nog steeds. ik zou niet te druk maken,
Volgens mij kan badolie niet zo heel veel kwaad (als ie paar druppels binnen heeft gehad), gewone olie is gevaarlijker.