hoi hoi ik ben gister en vandaag best wel druk in de weer geweest nu kwam ik gisteravond laat achter van hey heb de kleine nog niet gevoeld vandaag mijn vriend ging voelen en hij voelde m wel bewegen nu heb ik vandaag weer maar 2x een klein schopje gevoeld heel snel alleen vanmorgen en nu net heeft ie nu veel minder ruimte om te bewegen of ben ik nu juist te druk geweest groetjes marline
Ik denk dat je te druk ben geweest... en door je bewegingen wordt de baby lekker in slaap gewiegd. Ik denk wel dat je je baby meerdere keren per dag moet voelen hoor, bij mij is er ook al minder ruimte om te bewegen, dus als ze beweegt, dan lijkt mijn hele buik wel een golfslagbad. Of dan ineens hier een bobbel en dan daar 1.... Maar voel de bewegingen wel heel duidelijk. Hoe is het als je 's avonds in bed ligt dan? Vaak als je overdag te druk ben geweest en je gaat in bed liggen, dat de kleine ineens druk wordt zodra jij je gaat ontspannen. Ik heb namelijk zelf ook de traditie dat ik eerst een uur geschop aan moet voelen voordat ik in slaap kan vallen.
nou eerst was het sochtend altijd rond dezelfde tijd dat ik eerst een half uur in bed bleef en de kleine voelde en savonds zogauw ik ging zitten of liggen op de bank en als ik naar bed ging weer een half uur dat heb ik gisteravond ook niet gehad heb wel geprobeed om de VK te bellen maar kreeg steeds de voicemail en verlies veel vocht/afscheiding als ik inlegkruisje om heb en ik haal m eraf is me onderbroek zelfs nat en mijn benen ook bovenaan
Ook raar dat je de voicemail te pakken krijgt...... meestal hebben ze zo'n nummer toch voor spoedgevallen? Misschien dat je intussen al de vk gesproken hebt hoor... ben benieuwd.....
kreeg nog steeds de voicemail maar voelde de kleine net met z'n kontje schuiven en hij heeft de hik dus denk dat ik m niet meer zoduidelijk voel schoppen omdat ie met z'n hofd naar beneden ligt
Ow gelukkig maar dat je de kleine weer gevoeld hebt.. en de hik, das toch weer een goed teken. Maar ja, misschien toch maar de vk contacteren over het vochtverlies? Lijkt me wel een beetje veel? :
als je druk bent dan heb je vaak de kleine bewegingen ook niet in de gaten, en zoals al gezegd wieg je ze in slaap. maar dat vochtverlies zou ik wel even melden, dat is best veel zoals je het omschrijft, en wat raar dat je ze niet te pakken krijgt
ik bel morgen nog een keer en als ik ze niet te pakken krijg bel ik wel naar de gyn moet ik vanaf 35 weken toch heen omdat ik KS heb gehad bij de eerste idd noura dat denk ik ook dat ik het gewoon niet in de gaten heb gehad zit nu aan een milkshake en de kleine schuift behoorlijk heen en weer
Ik voel de kleine ook wel de hele dag door, maar de ene dag wat meer als de andere. Vooral als ik in bed lig komt de baby tot leven lijkt wel hihi als je je zorgen maakt gewoon je Vk bellen.
Ik heb bij de zwangerschap van Jarissa precies hetzelfde gehad. Zat helemaal in de stress omdat ik haar nauwelijks voelde. De VK is toen extra langsgeweest (op een zondagmiddag). Bleek dat madam (tijdelijk) was omgedraaid en in een stuit lag. Terwijl ze daarvoor, en gelukkig ook daarna, met haar hoofdje naar beneden lag. Maar in de stuitligging voelde ik de vertrouwde bewegingen dus ook helemaal niet meer. Ben het wel met andere dames hier eens dat het raar is dat je je VK niet te pakken krijgt. Die horen toch echt 24/7 bereikbaar te zijn. Wat nu als je opeens in de weeen schiet ofzo?
Ik voel haar ook wel eens een dag veel minder als ik druk geweest ben. Af en toe een klein beweginkje waarvan ik me later weer afvraag of ik me niet vergist heb, en dat het misschien toch een darm was, en dan word ik onzeker. En de volgende dag als ik het weer lekker rustig aan doe is ze weer helemaal van de partij.
hoi hoi ff update ben vandaag naar de VK geweest hartje gehoord maar voor de zekerheid toch nog ff naar het ZH aan de ctg moest een half uurtje maar heb der anderhalf uur gelegen het hartje viel steeds weg en waren ze weer 10 min aan het zoeken waar ie was ze denken dat het komt dat ie elke keer anders ging liggen maar moet morgen voor de zekerheid terug komen voor nog een ctg en mischien een echo