Wie o wie heeft er leuke ideëen voor kraamkadootjes bij een tweede? We hebben natuurlijk al veel spullen van onze eerste. En kadobonnen vragen kan altijd nog. Maar ik zoek eigenlijk een beetje leuke en nuttige kadootjes.
Wij zullen met name kleding gaan vragen. Wie weet voor het andere geslacht, maar ook als het van het zelfde geslacht is, is nieuwe kleding wel leuk. Wat ik bezoek echt ga afraden is knuffels! Wat kregen we daar een berg van... Voor de rest van specifieke dingetjes als een speeldoosje heb ik voor de eerste ook. En vind ik erg leuk. en wat dacht je van een luiertaart, luiers heb je altijd nodig. en gaan op altijd prettig. Succes in iedergeval. Hoop dat andere nog iedeeen hebben, we hebben nog even maar goede ideeen sta ik ook voor open! Jooze
hier hebben wij het ook erg moelijk mee, iedereen vraagt steeds wat we nog nodig hebben maar eigenlijk hebben we helemaal niks meer nodig. kleding kopen we liever zelf aangezien smaken zooooo kunnen verschillen. ik volg dus (nog even) lekker mee