hey meiden ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger, en mijn broeken krijg ik nog wel dicht, maar het zit zo vervelend aan mijn buik, vooral savonds want dan wordt mijn buik dikker. is he al te vroeg om zwangerschapskleding aan te schaffen? liefs mik
ik had met de eerste met 8-9 weken al aan en bij de tweede vanaf 5-6 weken al gewoon lekker doen, in principe zie je het geeneens met een truit erover dus jij loopt dan lekker comfy en niemand die het ziet..
Lijkt me dat je gewoon posietiebroeken kunt gaan halen.. Niets zo vervelend dan broeken die niet lekker zitten.. En pos.broeken/kleding heb je toch nodig.. Ik loop ook al vanaf 11 weken in positiebroeken.. shirts e.d. wil nog niet lukken, heb nog niets in mijn maat gevonden dat ook bij mijn budget past ( Miss etam heeft de XXL shirts 46-48 en da's net te krap)
Ik krijg volgende week broeken van mijn schoonzusje Die heeft ze niet meer nodig. Zitten ook broeken bij met alleen elastiek, dus nog niet echte zwangerschapsbroeken. Maar ik denk dat die net iets lekker zitten. Want het knelt 's avonds wel ja En ja, ik ben nog maar net 8 weken zwanger.
ik loop op het moment ook alleen maar in jogging broeken zitten veel fijner dan een spijker broek je moet gewoon doen wat je zelf het fijnst vind ik heb alleen gezecht ik ga pas pos.kleding halen als ik de eerste 3 maanden voorbij ben vind het zonde om 50,- uit te geven aan een broek en dat het dan mis mis gaat als ik voor mijn gevoel zeker weet dat het goed zit ga ik pos.kleding kopen
Meid het is nooit te vroeg om zwangerschapskleding aan te schaffen hoor. Als je broeken niet meer lekker zitten lijk je wel gek om daar in te blijven lopen toch. Ik had rond 14 weken zw kleding aan.
met mijn eerste zwangerschap had ik rond 9 weken zwangerschaps broeken aan. en nu bij 11 weken kan ik mijn normale broeken nog wel aan maar dan met wat knopen los! dus ik ga ook binnenkort maar ff lekker shoppen ik heb wel mijn eerste buikband al binnen! kan niet wachten tot ik hem om kan doen, maar dat duurt nog wel een aantal weken denk ik.
Ik kan nog wel een aantal broeken aan en voor overdag is dat prima, maar zodra ik thuis kom gaat de slobberbroek aan, heerlijk. Wil nog wel even wachten met broeken kopen omdat als je nu bv m koopt je straks misschien weer een l nodig hebt...vind ik beetje zonde, maar goed als ik over twee weken ineens een buik heb zal ik ook wel moeten..
Ik heb nu al zwangerschapskleding aan. Na 4wkn konden mijn broeken al niet meer dicht. Ik heb twee broeken en verder trek ik gewoon trico jurkjes aan. Ik wil het eigenlijk nog heel graag verbergen......maar met de snelheid dit ik nu groei zal dat volgende week al niet meer mogelijk zijn.
Ik ga me helemaal zorgen maken om de groei van mijn buik als ik jullie zo allemaal hoor. Ik ben bijna 19 weken zwanger en heb gewoon mijn eigen broeken enzo nog aan.
@Sjaam, maak je geen zorgen! Iedereen is anders en bij jou groeit je buik gewoon minder snel, wil niet zeggen dat er iets mis is met je beeb! Er zijn wel meer dames die dat hebben. Geloof me, is beter dan dat je zoals ik met 6,5 al kleding moet kopen! Pas dus echt niet meer in broeken! De enige spijkerbroek die nog past, die hangt aan de waslijn. Heb dus net maar bij de Prenatal een broek, rok, legging en wat shirts gekocht. T is wel vroeg idd, maar beter zo dan dat alles knelt. Dat ziet er ook niet uit vind ik!
Bij Eva had ik vanaf 16 weken zwangerschapskleding aan, daarvoor een paar weken met een elastiekje mijn eigen broeken nog even aangekund. Daarna zat het echt niet lekker meer. Nu zitten mijn broeken ook wat strakker, vooral 's avonds dus dan trek ik lekker een pyjamabroek aan . Ik ben wel benieuwd hoe lang ik mijn eigen broeken nog aan kan.