Ronde 2 ! Als alles goed mag gaan is het afgelopen weekend 'raak' geweest. Ik verbeeld me nu hoogstwaarschijnlijk van alles, maar mijn vraag: hoe snel na de daadwerkelijke bevruchting hadden jullie verschijnselen? Ruikende urine, trekkerig gevoel in de onderbuik... Dit had ik in december ook, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Zie/voel ik spookjes? [-o<
Lijkt me nu nog wat vroeg Je eitje maakt nu een reis van je eileiders naar je baarmoeder. dat duurt wel even 5/7 dagen, daarna rust het, dan gaat het innestellen ook weer een paar dagen. en daarna gaat het hcg aanmaken wat je die kwaaltjes geeft. Rond een weekje voor je menstruatie tot pas na je menstruatie zul je die kwaaltjes gaan opmerken. de ene wat sneller dan de anders.
Hoi Chantalleke, Ik had 1 dag na de bevruchting al wel een aantal kwaaltjes zoals hoofdpijn (heb ik normaal nooit) en pijnlijke borsten (had ik normaal nooit na eisprong). De welbekende "vlindertjes" in onderbuik. Ik voelde mij ook gewoon anders. Het zou kunnen. Liefs, Modo