vanaf wanneer kun je de zwangerschaps verschijnselen krijgen? bij de eisprong al( mits die bevrucht is) of pas bij de innesteldag? gr, kristel
Volgens mij al bij de bevruchting (ik bedoel hier dat dan hcg hormoon wordt aangemaakt).. althans dat heb ik elders op internet gelezen... maar ik pin me er niet op vast. liefs jollie Trouwen ik las elders dat je zo'n steken had... kan volgens mij heel goed je eisprong zijn geweest.. of hij zit eraan te komen... Succes!
Hoi, Van de bevruchting merk je (helaas) niks. Dus als de sperma het eitje binnen dringt. De innesteling kun je wel voelen (d.m.v. kramp, pijnscheut), alleen dit komt niet veel voor bij vrouwen. Echte kwaaltjes kunnen al voorkomen een week vòòr NOD, dus na innesteling inderdaad. Maar dit is ook maar bij een klein percentage vrouwen volgens mij. Liefs Vanilia.
Pas na je innesteling kan je wat voelen, maar dat is echt zeldzaam. De meeste vrouwen merken echt pas als ze overtijd zijn. Ze halen meestal zwangerschapskwalen en ongie-symptonen door elkaar. Ze lijken namelijk veel op elkaar.
Ik had ook al heel snel symptomen: erg pijnlijke en gespannen borsten en erg moe. Toen wist ik dus nog niet dat ik zwanger was...