hallo allemaal, ik ben niet zwanger maar heb er deze maand een goed gevoel over. Dus misschien dat ik volgende week wel kom kijken! Ik heb maandag mijn NOD en sinds gisteren komen er druppeltjes wit doorschijnend vocht uit mijn tepels. Heeft iemand van jullie zwangeren dat gehad in het begin van de zwangerschap? Vraag me af of het een symptoom is. Alvast bedankt voor de reactie en een fijne zwangerschap! liefs wies
Ik wel, ik verloor al melk uit mijn tepels zeker 1 week voor NOD. Bij mij was het dus een duidelijk zwangerschaps symptoom Ps ben nog nooit eerder zwanger geweest! Dus komt niet door eerdere zwangerschap of borstvoeding, gewoon familie kwaaltje volgens mn moeder
bedankt voor jullie reactie. Ik had het gisteren nog steeds en vandaag niet meer(3 dagen voor NOD) Gaat dat dan ook weer weg, of hoort het te blijven? Wat raar allemaal... leifs wies
ik had het alleen voor mijn zwangerschap. was bij mij ook een hormoonkwestie. tijdens mijn zwangerschap geen last van gehad
Hoi Wies! Ik heb hetzelfde deze maand! 2 x een hele druppel zelfs. Nog nooit eerder gehad. Ik hoop dat t een symptoom van zwangerschap is maar ben al zo vaak voor de gek gehouden door mijn lichaam dat ik er ook rekening mee hou dat t niks is. Jij kan vandaag testen zie ik.....ben natuurlijk reuze benieuwd of het bij jou een symptoom is! Liefs,,,
vandaag negatief getest helaas. Maar nog steeds niet ongi! Had vanmorgen wat krampen, maar worden nu ook weer minder. Het voelt wel ontzettend warm aan in mijn buik/lies. Als ik morgen nog niet ongi ben, test ik woensdagochtend wel weer. Tegen die tijd kun jij ook gaan testen Mickey, spannend! liefs wies
He Wies, Wat zie k nou? Dan zal t bij mij ook wel niks betekenen. Op naar de volgende ronde! Liefs MIckey