erge pijn bij linker heup.. wat is dit??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 10 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo,

    ik heb sinds 2 dagen erge pijn langs mijn linkerheup het zit zeg maar tussen mijn heup en baarmoeder in het zit erg laag... ook mijn buik is erg hard... ik heb geen idee wat het is ik heb al wel last van bandenpijn en geha dook maar dit voelt anders.. het is een continue pijn... of ik nu zit lig een warme douche neem maakt niks uit.. kan iemand me helpen aub??

    groetjes cristel
     
  2. malika

    malika Lid

    29 okt 2005
    23
    0
    0
    hoi hoi

    ik zit met een soort gelijk probleem, alleen heb ik het aan 2 kanten en ook in mijn onderrug en tussen mijn liezen.

    ik moest rustig aan doen van de verloskundige maar toch ben ik ongerust als ik zelf maar naar de wc wil dan doet het al pijn.

    ik kan je niet vertellen wat het is alleen kan ik je zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt.

    ik voel me zwaar klote :cry:

    xxx malika
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tis dat je bekken aan het verweken is... dat voel je en daardoor krijg je meer ruimte tussen de "losse" onderdelen zeg maar. Tussen het schaambeen en bekken heb je meerdere plekken die aan elkaar zitten dmv kraakbeen en dat is een beetje aan het verweken. Ik heb er ook veel last van, maar genoeg rust nemen is het enige wat een beetje helpt.
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    behalve het een beetje rustig aan doe is er niet veel wat je hieraan kunt doen, mischien dat je kindje op dat moment daar in een wat voor jou nare positie ligt, dan kan zo weer over zijn op het moment dat het kindje weer draait.

    tot dan lekker proberen te genieten van je zwangerschap. :D
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook veel pijn gehad aan mijn heupen.
    Het was geen bekkeninstabiliteit, maar de pijn kwam door de gewichtstoename die mijn heupen ineens te verduren kregen en het verweken van mijn bekken.
    Ik heb het tot het eind van mijn zwangerschap gehad en toen ik bevallen was was het ineens weg.
     
  6. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben vrijdag naar de dokter geweest maar het is omdat de baby meer naar links ligt dus heb ik daar ook meer gewicht enzo plus hettrapt wel eens tegen een spier an volgens mijn dokter.. ben ik weer opgelucht...pfff
     

Deel Deze Pagina