Ik heb een clearbleu gedaan. 2e clearbleu deze maand. Hij gaf aan 3+ dus betekent 5 weken of meer staat erbij.
ja mij zij rekent vanaf menstruatie. ze zegt allebei kan. maar volgens clearbleu kan het niet. die zegt ex. en meer als 5 weken ben ofzo. maarja. ik wacht de ego even af, die ik heb over paar weken. dan laat ik het hier ook even weten.
Ik blijf erbij dat het onmogelijk van je ex kan zijn, dan had je nu 8 weken geweest. De 3+ op de clear blue betekent dat ong 3 weken geleden de bevruchting heeft plaats gevonden Dan kom je op half oktober. Half september is 7 weken geleden.
3 plus is meer dan 3 weken. clearbleu kan niet hoger aangeven. hij kan: 1 2 u werd ongeveer 1 a 2 weken geleden bevrucht,dan is volgens huisarts ben je dan 3 4 weken. 2 3 u werd ongeveer 2 - 3 weken geleden bevrucht. volgens de huisarts ben je dan is 4 a 5 weken 3 plus u werd meer dan 3 weken geleden bevrucht of meer. volgens huisarts ben je dan 5 weken plus kan hoger zijn maar clearbleur kan niet verder meten. zo staat het in de beschrijving. ongeveer 5 weken kom je uit op 28 september en daarvoor.
7 november kom ik uit kwa me eerste clearbleu en dan nog zoals clearbleu rekent was ik dus toen 21 oktober 3 a 4 weken. 2 november 3 plus dus meer als 5 weken kom je dan uit. zit ik in september. of eerder terug. kan zijn dat ik net tijdens me ongesteld zijn moest zijn of iets daarna zwanger ben geraakt. 28 sep had ik bloedverlies zeg maar. weet niet of oudbloed was meer. was niet bedoeling dat ik zwanger zou raken uberhaut... dus heb niet bijgehouden hoelang ik bloede of iets. of hoeveel.
Klopt, maar als het van je ex zou zijn had je op 21 okt ook al 3+ moeten testen.. Toen gaf deze 1-2 aan, dus 1 tot 2 weken eerder bevrucht dat is dus van 7 tot 14 oktober. En niet van 14 september. Maar ik merk dat je nog in de ontkenning zit en niets wat ik (of iemand anders in dit topic) zeg je overtuigt. Ik zou inderdaad de echo afwachten en na de bevalling een DNA test laten doen, dan weet je het 100% zeker. In ieder geval een hele voorspoedige zwangerschap gewenst
dankjewel. met die zogenaamde gek heb ik al geen contact meer ,die is met een nieuwe vrouw al, die hij probeert zwanger temaken hij is gewoon niet goed in ze hoofd... echt niet gezond in ze hoofd. me ex reageerde rustig en normaal. hij zegt we wachten af ik hoor het wel van je, raaree wezens op de wereld....
oh een bevruchting innesteling is niet in 1 dag en kan niet direct gestest worden. duurt even voor het zichtbaar in de urine is. daarom rekent ie dan nog 2 weken bij omdat de bevruchting en inesteling plus dat een zaadcel lang kan overleven erbij word gerekent later ja ik laat het maar even voor wat het is. anders stress ik alleen maar en dat is niet goed.
Pff meid, wat lastig allemaal.. ik kan niet meer zeggen dan heel veel sterkte.. ik ga je niet vertellen van wie het zou kunnen zijn.. denk dat je het inmiddels zelf ook al door hebt.. maar echt heel veel succes en natuurlijk ook een hele fijne zwangerschap