heeeeeerlijk zo heet! ik geniet ervan.... mn meiden zitten lekker te spelen in het badje en ik zit aan de koffie ernaast....
hmmm ik denk dat ik er ook aan ga geloven hier als fynn zo weer wakker is. de temp sensor in de tuin geef 28 graden aan (en dat staat hij niet eens in de zon. ik denk wel dat de parasol er over heen moet.
ik ga zo ook een bad volgooien en zeker insmeren, wij hebben gisterochtend op het kdv om 10.00 uur al ingesmeerd hoor. Misschien wel eerder dan dat ik het thuis zou doen, maar tja je bent wel voorzichtiger met andermans kids he??
bedenk me net dat ik alleen de grote hier heb liggen is wel gelijk heel extreem haha. waar kun je een gewone kleine kopen? bij hema of zeeman ofzo? ik heb hier hier heel veel in het dorp zitten.
hier ook al badje! de hele dag mooi en tot zondag houdt t iig aan. dus lekker in bad.tis ook om te stikken hier buiten dus.
Hier liggen inmiddels allemaal dode vliegen in het badje. Verversen jullie dan het water, of dekken jullie het af ´s avonds? Het gaat in ons geval maar om 40 liter, maar als ik elke dag moet verversen loopt het de spuigaten uit.
ik vervang het sowieso als het heel vies is. Als het redelijk schoon is laat ik het hoogzomer wel 1 dagje staan, maar niet langer want dan kun je er ook ziek van worden he??? Hoe heet die bacterie ook weer?
ik zou het elke avond eens leeggooien hoor... en ook niet een te groot bad doen..... ik heb nu alleen nog zo'n blauwe schelp staan en ze vermaken zich prima... als het weer zo aanhoud dan ga ik wel een grotere kopen en dan elke avond even verversen.... want ze plassen er ook in namelijk...........
legionella maar dat is pas bij lang stilstaand water. loop ik net naar met vent om te zeggen dat ik een zwem bad ge kopen zegd hij heel snugger "je hebt nog een nieuwe liggen van vorig jaar" dus ben nu een zwembad aant op blazen haha
Hier ook een blauwe schelp en die kiep ik iedere avond even leeg, er gaat niet zoveel water in, echt een kleine moeite en zoals mora al zegt ze vermaken zich super erin
Zo het zwembadje staat en de parasol Als m'n zoontje zo wakker is nog even vullen en dan lekker genieten van het mooie weer
leuk dan heb je z'n topic en dan in een keer gaan een hoop mensen toch een badje zetten (waaronder ik dus )
Ik denk dat ik het ook elke dag zou verversen het water, maar ga er nu nog niet veel in doen. Doen jullie er verwarmd of koud water in? Je kan eventueel het water dat je weggiet ook gebruiken om de bloemen water te geven...
ik heb er koud water inzitten, even op laten warmen door de zon, als ze het straks als ze uit bed komt nog te koud vind, dan doe ik er wel een beetje warm bij.
Hier zit dochterlief ook in een lauw/warm badje te spelen onder de parasol! De kleine ligt lekker in dromenland, dus heerlijk met de grote meid buiten! Heb nu ook 1 kant van de blauwe schelp gevuld met water, het badje van vorige zomer hebben we weggegooid, en moeten nog om een nieuwe...zal vrijdag of zaterdag worden als manlief thuis is, dus nu heeft ze zand en water bij elkaar in de buurt, en ze houdt het toch heel netjes gescheiden!