vanaf wanneer zwembad(je) neerzetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb hier nu een klein badje staan.. met laagje water... en zit al vol gras hehe... gooi dit bad savonds leeg, krijgen alle bloemetjes graswater.. vinden ze heerlijk

pas als ik grote bad ga opzetten, dat vul ik maar 1 keer, pomp en zooi doen de rest dan

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wel grappig want ik dacht eerst dat het nog te vroeg was voor een badje op te zetten.. maar het is heel heet hier.. en dat in april! wat boffen we toch weer! :p:p:p:p ik hou dr van!

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier voorlopig nog niet. Als de zon even weg is of het waait even, kun je goed merken dat het nog maar April is.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmm... het was nog niet eens in me opgekomen om het badje al op te zetten... Het is hier vandaag (overijssel) wel lekker warm dus zo maar eens ffies kieken wat we gaan doen... :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Lekker hé?! Wij hebben tot nu toe nog elk jaar de mazzel gehad dat we de verjaardag van Vigo lekker in de achtertuin konden vieren :D Deze zondag ook weer als ik de weerberichten zie :D

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja onze dochter is ook jarig zondag:p dus dat word dubbele pret met het mooie warme weer....:p BBQ erbij aan...

7. tulip

tulip Niet meer actief

het is idd sneller warm dan vorig jaar. Ik heb even de foto's van ons meisje van april vorig jaar bekeken, en er zijn een paar foto's waarop ze met lange mouwtjes zonder jas loopt, maar nog geen zwembad foto's, dat wordt een primeur nu.

Veel plezier zondag dames, je krijgt wat je verdient zeggen ze toch???

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het echt om te stikken achter, klein tuintje vol in de zon, en geen wind o.i.d.

kan bijna niet op mn ligstoel blijven liggen zo heet!

ventje mag dus ook volop met water spelen vanmiddag.. badje weet ik niet of ik zin heb om dat nog helemaal te moeten gaan opblazen als ie wakker is, want dat ligt op zijn kamer..maar wie weet;)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

het is blijkbaar ook weer om zindelijk te worden ;)

fynn zit net in het badje en hij roept mama bah hij stapt uit het badje rend naar de wc en ik zet hem erop en jawel daar deed meneer netjes zijn behoefte! hopen dat het doorzet nu hahaha

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zullen we samen hopen op dit weer voor as zondag dan?:D

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh jij ook al hahaha. hebben we dus met zn 3en een verjaardag zondag:D

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vanmiddag een zwembad gekocht, moesten naar roermond, dus gelijk maar even de stad ingehobbeld. Alleen papa was er bij en die was het er niet mee eens als ik er 1 van 1m doorsnee deed want daar kan hij niet in;):D nu hebben we er 1van 1,83m doorsnee, maar is maar 33cm hoog en veel water komt er toch (nog) niet in. Dus hier kan morgen ook lekker gebadderd worden! Heerlijk!

13. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

vandaag een zwembadje voor de hondjes gekocht. Haha ze hebben nu een jip en janneke zwembad in het rose en ze vinden het heerlijk!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Geinspireerd door dit topic (waar ik vanmorgen nog dacht, Neuh, echt geen badje in april) heeft mijn dochter vanmiddag heerlijk in het badje gezeten! Het was heel heet en ze heeft enorm genoten!

15. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Hier was de oudste er niet uit te krijgen gisteren!!! Vanaf na het middag eten tot een uur of 17.00 heeft ze erin gezeten, toen is ze naar binnen gekomen(met de nodige moeite) heeft ze even wat gedronken, en toen manlief thuis was hebben we gegeten...en tja manlief kennende die vulde na het eten het badje nog even met warm water, dus heeft dochterlief er savonds ook nog een uurtje in gezeten tot 19.45. Daarna onder de douche gezet, afgespoeld haar gewassen, en toen lag ze 20.15 op bed en heb dr niet meer gehoord...ja gesnurk :p

16. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Hier heeft papa gisteren snel een jip en janneke badje gescoord bij de hema.
    En een piepklein zwembroekkie *smelt, zo schattig*

Meneertje vond het even wennen, maar heeft 10 minuten lang zitten spetteren.
    Er zat bijna meer water naast dan in het badje :D

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    als daniel wakker is gaan we ook lekker spetteren buiten! ben benieuwd hoe hij het vind!

Deel Deze Pagina