Mijn dochter wordt ontzettend gestoken door muggen. Vroeger was ik de sigaar, nu slaan ze mij over en pakken ze haar. :x We hebben overal horren maar het zijn gewoon boeven. Wat kan ik nog meer doen om haar te "beschermen"? En wat kan ik er op smeren tegen de jeuk?
Hier hetzelfde probleem! Ik schrok me rot gisteren morgen hele armpje vol rode vlekken, naar de ha geweest bleek muggenbulten. Ik heb nu het campingbedje op haar kamer gezet met een muggennet speciaal voor over de bovenkant van het campingbedje. Zit erop met elastiek ideaal en kan geen mug meer bij. Muggennet voor campingbedje verkopen ze hij prenatal, en kost maa iets van 8 geloof ik. Haar ledikantje heb ik even weggezet. Nu dus in campingbedje met muggennet over de bovenkant en ze slaapt heerlijk mug vrij
O ik zie dat je dochter al 1 jaar is geweest, dan gaat ze waarschijnlijk aan het muggennet zitten trekken....? Anders even langs de apotheek en daar kunnen ze je vast advies geven wat je mag gebruiken.
Prrrikweg van vsm! En iets van een hor/klamboe maar goed uitkijken dat ze er niet bij kan want dan is het echt heel gevaarlijk!
hier werkt een muggennet speciaal voor ledikant goed. is met elastiek dus kan je zo eromheen spannen. komt tot aan de grond hier, dus er kan ook niks door de spijlen.
Ik heb hier op het forum laatst gelezen over Dampo (voor verkoudheid idd ) smeren. Schijnt goed te helpen. Ik haal het ook maar even, want ook mijn meisje zit er onder Een klamboe die je om het bedje kan trekken hielp vorig jaar wel goed, maar zodra kinderen staan kan dat niet meer.
kruidvat heeft anti mug zonder deet! citroenplant neerzetten en voor het slapen even met handen er doorheen.. Verder geen tips, hier ook een mannetje die altijd geprikt word.. (met bovenstaande dingen wel minder) en ook nog eens allergisch is..