In zijn bedje helemaal naar boven schuiven.....?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano slaapt sinds een paar dagen op zijn buik. Maar als wij hem sochtends vinden is hij helemaal naar boven geschoven. Nu kruipt hij nog niet maar doet iets met zijn benen waardoor hij naar boven schuift. van de week lag hij zelfs helemaal dwars in zijn bedje haha.

    Is dit gevaarlijk? We hebben het bedje heel kort opgemaakt en hij gaat nooit naar beneden maar misschien dat ie zichzelf helemaal in een hoek kan drukken ofzo... tsja weet het ook niet hoor
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nee hoor meid Iman deed dit ook, volgens mij all kindjes :)
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    haha ja dacht ik al hoor, maar hij is nogal sterk en zie hem dan keihard met zijn hoofd tegen het hoofdeinde aanduwen. hmmmz nu klinkt ik als een bezorgde mama. :p

    Ik hoef daar niet iets zachts tegenaan te leggen ofzo?
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nee hoor haha Iman bonkt nu nog overal met haar hoofd tegenaan... Ze kunnen wel een stootje hebben :)
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo doet dit ook! Nothing to worry about;)
    Ik zou persoonlijk niks zachts tegen het uiteinde leggen omdat hier ook stikkingsgevaar schuilt...
     
  6. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Onze baby doet dit nog niet, maar onze andere kinderen hebben dit ook gedaan.
    Vooral in de winter was ik bang dat ze het dan 's nachts koud kregen.
    Ik heb ze gewoon in een lange slaapzak gedaan en de onderkant van de slaapzak onder het uiteinde van het matrasje gestopt. :D
     
  7. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ow lucie dat is inderdaad een goeie tip.
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik vond Tijn vanmorgen ook ondersteboven in zijn bedje! hahaha En maar lachen toen ik in zijn kamertje kwam! Hoe ze het doen, geen idee, maarja ze zijn lekker bewegelijk dus! hihihihihi

    kus miek
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hier precies hetzelfde! Ik leg indy tegenwoordig in haar ledikant gewoon bovenaan met haar hoofdje net niet tegen het bed aan...anders kruipt ze er toch zelf naar toe. En ze ligt in een slaapzak dus koud zal ze het zo echt niet krijgen..
     
  10. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Wat leuk, dat doet Marcje ook! Af en toe heeft hij opeens een raar roepje/huiltje en moet ik hem komen redden omdat hij zich helemaal in een hoek heeft gewurmd met zijn hoofdje. Ik trek hem ook een slaapzak aan dus niets aan de hand.

    Marc slaapt alleen nog niet op zijn buik. Volgens mij denkt hij dat hij alleen op zijn buik kan draaien in de box. Het is nog niet bij hem opgekomen dat het ook in bed kan! Hi hi, schatje.

    Groetjes,

    Dominique
     
  11. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Gebeurd hier ook, ik vind Sven al slapend in de raarste houdingen in zijn bedje :D Sinds hij zo bewegelijk is slaapt hij in een slaapzak.
     
  12. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi die kleine frummel van ons draait zich helemaal met haar hoofd naar de rechterkant van het bed en ook omhoog. Dus als ik haar sochtends uit bed haal, ligt ze horizontaal ipv verticaal. Ze slaapt overigens gewoon op haar rugje en doet dit al sinds we haar in haar ledikantje te slapen leggen. Eigenlijk gaat ze precies zo liggen zoals ze in mijn buik deed.
     
  13. youri doet t ook lekker naar boven schuiven alleen dan op zn rugje,ik heb hm nu in n slaapzakje liggen en dan t voeteneind in gestopt,hij slaapt nu ok veel rustiger daar door,want voor dat hij dan boven was en t gedraai enzzwerd hij zo boos omdat hij dan moe is en nu slaapt hij rustig gelukkig!maar idd t schuiven ook hier!

    groetjes krulliewullie
     

Deel Deze Pagina