wat absoluut niet eten met borstvoeding?

Discussie in 'Voeding' gestart door -, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik geef bv, maar mijn kleintje huilt vandaag alles bij elkaar en dat herken ik niet. Ik vraag me nu af of ik iets heb gegeten waar zij krampjes van krijgt. Ik weet dat je beter geen uien en scherp eten kan eten. Maar wat nog meer niet?

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ze zeggen wel eens dat je ook beter geen koolsoorten kunt eten, en ook geen citrusvruchten (sinaasappels, manderijntjes etc)
    Misschien heb je dit toevallig gegeten?
    Verder zou ik het ook niet weten meid, sterkte!

liefs, misspuma

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoontje kreeg hevige krampen als ik koffie dronk. Toen ik overging naar thee, waren de erge krampen over. Bedenkt wel dat ieder kindje de eerste 3 maanden krampen heeft, dat is heel normaal. Maar die hele erge heftige kun je wel enigszins voorkomen door je voeding aan te passen...

Het verschilt erg per kind, de 1 reageerd bv erg op uien, terwijl mijn zoontje daar bv helemaal geen last van had, ik kon gewoon een bord hachee eten..Het is een beetje uitzoeken en aftasten.

4. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Hier chocolade en speculaas......waren grote rampen. Ook spagettiesaus gaf problemen....

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb zelf nog geen ervaring, maar op de borstvoedingscursus zeiden ze dat je gewoon alles mocht eten. Gewoon kijken waar je kindje op reageert. Het kan idd wel reageren op sommige dingen die jij eet, maar het hoeft dus absoluut niet. Krampjes kun je niet echt voorkomen, die horen er ook gewoon bij.
    Als ik jou was zou ik gewoon in de gaten houden waar je denkt dat je kindje evt. op reageert en dat dan een poosje weglaten.

Deel Deze Pagina