Ik maak me zorgen...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Josien, Feb 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat iemand van jullie mijn ongerustheid weg kan nemen. Sinds drie dagen heb ik last van bloedverlies (sinds dag 19 van mijn cyclus). Het is steeds maar een heel erg klein beetje, maar toch... Vannacht heb ik toch maar een tampon in gedaan en ik denk dat het niet geheel overbodig was.

De laatste cycli werden eigenlijk steeds langer (zie hieronder het aantal dagen). De zevende cyclus was 36 dagen. En nu zou het dan ineens twee weken korter zijn?!? Zou dit echt kunnen? En wat is er dan eigenlijk de oorzaak van dat deze cyclus ineens zo kort is? Zou ik deze ronde geen eitje hebben gehad?!?

Alvast bedankt voor jullie antwoord. Ik maak me best wel veel zorgen...

Groetjes,
    Josien :cry:

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Josien,

Je cycles is helaas onregelmatig. Ik denk inderdaad dat je waaarschijnlijk een korte cycels ertussen hebt zitten. Was het bloed verlies als een normale menstruatie?
    Het beste wat je kan doen is je volgende menstruatie afwachten....
    Het is heel vervelend vooral omdat je graag zwanger wilt worden. Probeer je er niet te veel op te focussen.

Groetjes Imke

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Imke,

Dank je wel voor je antwoord! Ja, het is erg vervelend... we willen zo graag en een cyclus als deze ertussen is dan wel heel verwarrend.

Je vroeg of het bloedverlies net zo was als een gewone menstruatie, maar dat is het eigenlijk niet. Ik heb nu sinds dag 19 last van steeds een klein beetje bloed (het is echt druppelsgewijs). Op dag 19 en 20 had ik het alleen 's avonds een beetje voordat ik naar bed ging, maar dag 21 en 22 een klein beetje meer gedurende de dag. Het is nog altijd niet echt veel. Dus ik twijfel nog steeds of ik dit nu als een gewone cyclus moet zien...

Groetjes,
    Josien

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi josien,

Het is inderdaad geen duidelijk menstruatie, wacht je normale cycles lengte af of je menstruatie dan doorzet. Als het niet door zet dan zou ik een test doen, ik wil je geen valse hoop geven maar misschien is het wel een innestelings bloeding!

toitoitoi, imke

Share This Page