Weet er iemand vanaf wanneer je op je eten moet letten? Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb net nog een zalig broodje gegeten met gerookte zalm... toen dacht ik 'als ik nu zwanger zou zijn'. Dus vraag ik mij af of je idd voordat je een positieve test hebt ook al op je eten moet letten of dat je mag wachten tot je in een bepaalde periode zit. Groetjes Twins
Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een test doen. Als je zwanger bent is het verstandig om meteen de dingen te laten die niet mogen. Gerookte zalm mag trouwens wel, zolang het maar vers van de visboer is en niet vacuumverpakt. Groetjes, Anakin.
ga morgen testen... heb die verhalen van gerookte zalm gelezen... maar als je uiteten gaat heb je natuurlijk geen flauw idee van waar die komt hé
Als je in een goed restaurant eet, kan je ervan uit gaan dat de gerookte zalm vers is, denk ik. Anders gewoon even vragen aan de bediening, dan weet je het zeker (of iets anders bestellen ). Succes met testen, ben nieuwsgierig hoor!
Ik geloof dat je vanaf 6 weken zwangerschap verbonden bent met de baby d.m.v. de navelstreng en je vanaf dan echt op moet letten.
Heb vanmorgen negatief getest... nog eventjes afwachten, maar het ziet er naar uit dat ik gerust nog wel eventjes alles mag blijven eten. Alhoewel ik maar wat graag al die dingetjes zou laten hoor als ik maar zwanger zou zijn. Maar we zitten nog maar in ronde 2 en ik ben nog niet ongi, dus ga mijn hoofd niet laten hangen. Bedankt alleszins voor de antwoorden.
Ik heb begrepen dat je vanaf 10 wkn via de navelstreng verbonden bent met je kindje.. daarvoor leeft het van de dooierzak. Je mag zalm eten zolang hij vers is, of goed heet gebakken/gegrild... en dus ook nog gloeiend heet op je bord ligt. Het gaat voornamelijk over de gerookte vacuumverplakte plakjes zalm die je niet meer opwarmt. Zodra het verhit is , is het niet erg!