hallo dames! sinda dat mijn dochtertje haar bijvoeding krijgt krijg ik moeite met het geven van de fles er is geen enkele fles meer die ze leeg drinkt en vanavond met de laaste fles ben ik zelfs 5 min bezig geweest om te zorgen dat ze de fles wou pakken ze had hem wel in de mond maar zoog gewoon niet! z;ou ze gewoon de melk zat zijn ofzo of is dit een sprongetje? nu lukt het nog wel zo maar merk dat het me elke dag meer moeite kost om de flessen te geven..... misschien tijd voor iets anders?
als ik het zo lees is ze inderdaad klaar voor iets anders.. misschien is lekker een fruitpotje ofzo kan je kopen vanaf 4 maanden.. ik heb dat toen ook gedaan en toen ging alles weer goed.. succes meis...
Ik zou het een paar dagen aankijken en als het dan nog niet gaat naar het CB bellen/gaan om advies te vragen. Naast de bijvoeding blijft de melk nu volgens mij nog wel even belangrijk..... Misschien moet er iets meer tijd zitten tussen de bijvoedingen en de flessen? Ik weet niet of ze zichzelf meld en vervolgens de fles niet (leeg)drinkt? Als ze zich nog niet meld dus misschien iets langer er tussen laten zou ik proberen...... Succes! Marian
Ik heb precies hetzelfde.. Sinds Alyssa groente en fruit krijgt lijkt het wel alsof ze de fles niet lekker meer vind. Het is elke keer weer een "gevecht" om haar d'r fles op te laten drinken, ze duwt hem er gewoon weer uit met d'r tong. Vaak laat ze ook een gedeelte staan. Ik maak me er niet zo druk om, ze eet d'r groente en fruit goed. Ze komt niks tekort, mevrouw weegt al 9 kilo haha.
Mijn kleine man krijgt nog geen potjes, maar ook hij drinkt minder goed zijn flessen! Soms neemt hij maar 100 cc. Maar hij is nog steeds even levendig als altijd! Maak me maar geen zorgen, hoeft ook niet van het cb. Moet alleen kijken of hij wel genoeg natte luiers heeft. En dat heeft hij!
daar heeft onze boef geen last van hoor. Hij krijgt nu nog 4 flessen van 200cc, en een fruit en een groentehap. Maar de flessen gaan gewoon leeg hoor. Probeer anders die laatste fles een bordje pap van te maken. Gewoon flesvoeding/borstvoeding met wat scheppen nutrix/rijstebloem en dan oplepelen. misschien helpt dat.
nou ik vind wel dat er lang genoeg tijd overal tussen zit dit is mijn schema 6:00 fles 10;00 fruit 12:30 fles 16:30 groente 20:00 fles met nutrix(pap) soms krijgt ze tegenn drie uur een danoontje