Hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Voeding' gestart door toet, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik wil pap gaan geven en dan de bambix met granen en vezels er staat op de verpakking aanmaken met 200 cc flesvoeding,maar omdit op een lepeltje tegeven is teveel voor haar,maar hoe doen jullie dit?

Groetjes,

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Met een papspeen (difrax, speenmaat L), maar vanmorgen voor het eerst dikker gemaakt en van een lepeltje gegeven. Ja, je bent een tijdje aan het scheppen 8) , maargoed, ze moet het toch leren..En Misha haar gewicht blijft achter bij haar lengte, dus het advies van het cb was ook dikke pap met een lepel..

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik geef 100cc water plus 3 schepjes opvolgmelk plus ongeveer 3,5 eetlepel bambix, daarna krijgt ze nog een flesje van 100cc/3 schepjes.
    Ik doe het op deze manier omdat ik het idee had, dat ze na een vol bord pap, haar groente slechter at. Ik geef de pap nu tussen de middag, ben nog niet met boterham begonnen.

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Daar zat ik ook aan te denken,de helft op een lepeltje geven en de anderes helft in de fles.

Trouwens een ander vraagje,hoe heb je dat gedaan,die foto's die je onder je topic heb staan? Errug leuk ;)

Groetjes,

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Dank je voor het compliment!
    Ik heb een banner gemaakt in photoshop..de meesten doen het hier in paint shop pro. Maar ik ben handiger met photoshop!
    Kun je gewoon zelf je foto's uitzoeken en dan een beetje knip-en plakwerk, tekstje erbij..Het is niet heel makkelijk uit te leggen helaas.

Deel Deze Pagina