vanaf wanneer...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ketjapmanis, 22 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    is het leuk om naar een voorstelling als woezel en pip te gaan? dit is altijd in de middag,dus hoe doen jullie dat als ze nog slapen?

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Er staat toch een leeftijdsindicatie bij? Het hangt ook een beetje af van het kind (hoe lang kan hij/zij stilzitten? is hij/zij snel bang voor geluiden of onverwachte dingen? vindt hij woezel en pip op tv of in boekjes leuk (herkenning is fijn!)?

Ik ga in november met Y naar de voorstelling van het Zandkasteel. die is voor 2 jaar en ouder, maar ze is nogal een schijtbakje als het op hard geluid aankomt, dus ik vond het vorig jaar nog te vroeg (ze is in april 3 geworden).

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij zijn geweest toen ze net een week 2 jaar was. Ze vond het super. Voorstelling duurt niet zo lang waardoor het stilzitten niet zo'n probleem was.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik lees even mee. Twijfel om met m'n zoontje naar de voorstelling van brandweerman Sam te gaan, maar ben inderdaad ook bang dat hij niet zo lang stil kan zitten.
    Wat betreft slapen ben ik al een paar maanden vrij makkelijk. Ik blijf er niet meer voor thuis en als het leuk genoeg is blijft meneer wel wakker. Wil hij slapen dan kan dat in de auto of in de buggy als we bv. naar een pretpark of dierentuin gaan (maar vaak wil hij dat niet eens omdat het veel te leuk ik).
    Dan 's avonds gewoon op tijd naar bed en de volgende dag haalt hij het wel weer in.

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Zoontje is een half jaar ouder dan jouw zoon en wij zijn vorige week geweest. Heel leuk! Even spannend toen het licht uit ging, maar daarna ademloos gekeken.
    En er mag gedanst worden tussendoor, dus hij hoeft niet continu stil te zitten.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij zijn naar Woezel en PiP geweest toen onze dochter 2,5 jaar was. Ging prima, het is ook niet een enorm lange voorstelling, en ze hoeven niet stil op een stoel te zitten :)

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij gaan in oktober met ons zoontje die dan bijna 2,5jaar is.

Wij hadden cadeuakaarten gekregen voor theater dus hoefden zelf niks te betalen. Het is ook in onze stad en om 11.00uur, dus komt mooi uit met slaaptijd (hij gaat meestal 12.45uur naar bed maar haalt 14.00 uur ook gewoon).
    Hij heeft op zich niks met woezel en pip maar kijkt het wel eens en heeft wat boekjes en knuffels. Maar de belevenis er omheen lijkt me gewoon heel mooi voor hem.
    Als hij het echt niks vindt, ook niet na een half uur ouzo gaan we gewoon weer weg.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Oh leuk, dan ga ik toch eens kijken! Bedankt. :)

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Welke voorstelling van brandweerman sam? :)
    Het theater van brandweerman sam?

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja hij heet Sam de brandweerman redt het circus.
    Zijn jullie er al geweest?

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Neen maar wel van plan. Ik heb wel nog geen tickets gekocht, deze week maar eens voor kijken :)
    zoontje is verslaafd aan brandweerman Sam en die speelgoed helikopter lijkt wel een verlengstuk van zijn arm. Die moet zelfs mee naar bed :D

Deel Deze Pagina