Ik ben er met 9 wkn achter gekomen dat ik zwanger was,dit door de symptomen maar ik denk echter dat dit per persoon verschilt.
Uhm volgens mij heeft Josianne een kindje van 9 maanden oud.... Niet dat ze 9 maanden zwanger is dus...
@inger1979: Bij mij begon het ongeveer een week voor mijn NOD. De vorige keer was dit voornamelijk een hongergevoel, waardoor ik iets of wat misselijk werd. Deze keer idem (iets minder misselijk gelukkig, maar helaas, wat niet is kan nog komen natuurlijk) en nu voelde ik ook mijn borsten ongeveer een week voor mijn NOD. Als ik op de zijkant duwde dan was dit een beetje pijnlijk (Nu kan ik drukken waar ik wil en het doet pijn ). Hoop voor je dat het bij jou raak zal zijn! Liefs Vaam
bij mij ook al vrij snel ongeveer ene week voor mn nod, toen had ik wat last van borsten. nu krijg ik smorgens steeds meer opstart problemen.....
Het klinkt misschien heel raar maar ik voel al van alles... - heel de tijd een gevoel in mijn onderbuik - gevoelige borsten (nog niet heel gevoelig maar wel als ik aan de zijkant druk, heb ik anders nooit (alleen een paar dagen voor mijn menstruatie)) - misselijk Maar vooral een goed gevoel, klinkt ook weer heel raar maar ik heb er echt een heel goed gevoel bij Ik kan niet wachten om te testen groetjes Inger
Hallo allemaal.... Als het goed is moet ik deze week of volgende week ongesteld worden... Ik ben begin mei gestopt met de pil en we zijn er eigenlijk gelijk voor gegaan.... ik ben toen van 9 mei tot en met 16 mei ongesteld geweest en toen sex gehad en toen had ik ineens 3 dagen 21.22.23 mei dat ik weer wat licht roze/slijm had met afvegen..... nu heb ik al bijna 3 weekjes last van mijn onderbuik soort van menstruatiekrampjes, als ik teveel doe of til (ik werk in de verzorging) en dan ga zitten dan lijkt het wel ofdat er een hele strakke band om mijn onderbuik zit, dat zakt dan later weer af.... mijn borsten worden nu steeds gevoeliger (inderdaad ook aan de zijkant) en mijn tepels eigenlijk ook, heb de laatste tijd ook meer last van stijve tepels (en ik heb het niet koud).... , vooral aan het eind van de ochtend wat misselijk en soms ook 's avonds, veel slijm met afvegen na het plassen en soms zit er licht roze bloed in (dan weer een dag wel en dan een aantal dagen niet).......en ook pijnlijk/branderige ogen...... Ik kan echt niet wachten om te testen..... Wat denken jullie zou het misschien raak kunnen zijn al of.......? En wat betekend NOD ? Groetjes Nathalie
@nathalie1984: Ben je 8 dagen ongesteld geweest joh? Dat is volgens mij best lang. Dat lichte bloedverlies kan te maken hebben met je ovulatie, ik had voor mijn ovulatie ook wat bloedverlies. NOD betekend je eerste Niet Ongesteldheids Dag (de dag dat je kunt testen ). De symptomen die je noemt komen wel overeen. De pijnlijke en branderige ogen, dat zie ik nooit ergens te staan, maar had daar zelf ook last van. Ik hoop het voor je! Gauw testen en het laten weten he! Liefs Vaam
Hoi hoi! Nee, 7 dagen ongesteld geweest, 16 mei had ik geen bloedverlies meer.... Wanneer zou ik nou het beste kunnen testen, heb vanmorgen al een test gedaan maar die was negatief.... zou ik het beste nog een week kunnen wachten ofzo? als mijn cyclus 28 dagen is dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar omdat ik natuurlijk af en toe licht roze bloed en slijm verlies heb weet ik het niet meer..... Ik zie dat jij nu 4 weken zwanger bent, gefeliciteerd! Wanneer heb jij getest? wat waren jou klachten, ook die branderige ogen? 1ste kindje? Hoeveelste ronde bij jou? Groetjes Nathalie...
Je HCG verdubbeld ongeveer per 2 dagen. De meeste testen kunnen het HCG ook pas vaststellen op de NOD dag, voor jou dus morgen. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Ikzelf heb 6 dagen voor mijn NOD getest, omdat ik wilde gaan duiken, maar dit mag niet als je zwanger bent. Ik had al symptomen, zoals: rechterborst deed aan de buitenzijde pijn als ik er op drukte en een soort misselijkheid alsof je heel erg veel honger hebt. De test gaf een ontzettend vage lijn die alleen zichtbaar was als ik dat ding heen en weer bewoog in het zonlicht. Daarom bij 4 dagen voor mijn NOD nogmaals getest (overigens wel met extra gevoelige test, de Matcare Ultra) en deze keer was de lijn al meer zichtbaar. Ik kon het nog steeds niet goed geloven en dus 2 dagen later weer getest en ja hor, een duidelijke streep. Voor mij is dit mijn eerste kindje, maar mijn tweede zwangerschap. De eerste is helaas niet goed gegaan, maar daar moet je niet bij stil gaan staan hor. Vanaf mijn MA is het nu de 5de poging en dus raak! Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal, veel succes! Liefs Vaam
Ik had vanmorgen een test van predictor..... waar haal je die matcare ultra dan? Ik ben ook echt met vlagen misselijk, soms ook inderdaad dan sta ik op en dan ben ik misselijk van de honger, had ik normaal niet want ik kon normaal gesproken niet eten 'sochtends....mijn borsten voelen wel wat voller aan, en vooral 'savonds doen ze alle twee zeer ook als ik aan de zijkant druk en dan doen ook mijn tepels zeer.... en toen ik de pil nog slikte en ongesteld moest worden deed alleen mijn re borst een beetje zeer, maar nu zijn het alle 2 mijn borsten..... heb jij ook veel slijm met het afvegen na het plassen? jij heb dus ook last van branderige ogen? Groetjes Nathalie
@nathalie1984: Matcar is op www. matcar . nl te koop (de ultra is dus vanaf 6 dagen voor je NOD). Ik geloof, voor 4 uur bestellen, volgende dag binnen. Slijm zegt niet altijd alles hor. Kan wel wat meer worden dan voorheen. En mijn ogen...nu geen last meer van, maar vorige week wel. Voornamelijk als ik even achter de computer zat, dan werd ik er gek van. En de menstruatepijntjes, tja die heb ik ook diverse keren gehad toen ik niet zwanger bleek en nu heb ik het ook een beetje, dus dat is niet echt een 'vast' teken zal ik maar zeggen . Maar ik geef je een tip....maak jezelf niet helemaal gek, hoe moeilijk dat ook is . Je lichaam is erg goed in staat je voor de gek te houden, dus doe wat goed voelt. Liefs Vaam
Goedemorgen Vaam.... ik ben nog steeds niet ongesteld..... Ik denk dat ik zondagochtend een test ga doen..... Ik had een vraagje: kan ik er nou gewoon vanuit gaan dat ik eigenlijk vandaag ongesteld moet worden ondanks dat ik die 3 dagen een piep klein beetje roze/slijm verlies had? Is de eerste keer dat ik stop met de pil en kan er nergens wat over vinden Groetjes Nathalie
@Nathalie1984: Weet je eigenlijk wel zeker dat je een cyclus van 28 dagen hebt dan? aangezien je nu net pas bent gestopt met de pil. Of weet je het nog van, voordat je de pil gebruikte? Als je net pas bent gestopt met de pil kan je cyclus ook wat van slag zijn en wat langer duren dan gewoonlijk. Dus meid, ik maak het er alleen maar ingewikkelder op he . Ben bang dat je gewoon een paar daagje af moet gaan wachten. Liefs Vaam
Hoi hoi! Ik ben vorig jaar gestopt met de pil 4 maanden...... dat was net voordat we gingen trouwen alleen toen berekende ik mijn vruchtbare dagen verkeerd ..... maar toen was ik precies na de 28 dagen ongesteld.... en voor mijn pil weet ik het niet meer dat is alweer 10 jaar geleden.....
@nathalie1984: Je cyclus kan natuurlijk per maand iets verschillen. Houd de symptomen in de gaten en als je het echt niet meer houd....TESTEN! Dan weet je hopelijk iets meer en hopelijk positief . Ik hoor het van je he? Liefs Vaam