Hallo allemaal Ik zit met het volgende en weet nu eigenlijk niet zo goed meer waar ik aan toe ben, kunnen jullie astublieft jullie mening er over zeggen. Vorige week voor mijn ongesteldheid had ik heel erg last van mijn borsten, wat ik normaal nooit heb, zelfs mijn bh deed pijn. Deze pijn bleef aanhouden tot zondag. Op zondag middag kreeg ik bruin bloedverlies. Op maandag had ik bewijze van spreke aan 1 tampon geoeg gehad en was het weer bruin en maar een klein beetje rood. Op maandag nacht was ik overal weer van af. Op woensadg heb ik nog een heel klein beetje bruin bloedverlies gehad en dat was het eigenlijk. Omdat ik niet weer teleurgesteld wilde worden ging ik er van uit dat dit gewoon mijn ongesteldheid was en dus niet wanger was. In de eerste week na mijn ongesteldheidhad ik eigenlijk weinig klachten, was alleen wel erg snel moe. OOk had ik wisselende stemmingen, was snel boos, verdrietig of juist gefrustreerd. Nu de tweede week na mijn ongesteldheid merk ik de volgende klachten, - last van mijn rug - verstopte neus - misselijk - veel plassen -droge ogen - moe - soms ineen hele slijmerige afscheiding (sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen) - rommilige darmen - last van mijn buik - lijkt op ongesteldheid krampen - soms ineens erg aan het staren, mensen moeten mij dan echt aantikken. -hele vreemde dromen Vandaag is mijneisprong, kan deze klachten ook daar aan liggen? Ik hoop dat jullie kunnen zeggen wat jullie ervan vinden, ik weet het echt niet meer. Alvast bedankt Suzan
Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, zou gewoon even een test doen (bestellen via internet bv matcare of gewoon uit d ewinkel) succes!
Hoi, Ik heb tijdens mijn ei ook vaak deze klachten. Met name veel slijm, ongesteldheidsgevoel, krampen in darmen, misselijk en hele zere borsten. Kan dus ook gewoon je ei zijn. Veel succes!
Ik heb ook wel eens last van zulke klachten gehad rond mijn eisprong. Je zou natuurlijk voor de zekerheid een test kunnen doen.