doe ik het wel allemaal goed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door forever70, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. forever70

    forever70 Lid

    10 aug 2007
    11
    0
    0
    Wat moet ik nou, ik ben zo n 6 weken zwanger, en ga ervan uit zoals nu gezien dat ik deze zwangerschap en zorg erna waarschijnlijk alleen zal moeten doen. Diep in me hart hoop k dat het anders zal lopen.
    Maar je kan het niet sturen, zal moeten afwachten of mijn vriend er straks voor open staat. Mijn omgeving zal me voor gek verklaren, omdat ik al 2 kinderen alleen opvoed die de nodige problemen hebben.
    Zelf wil ik het kindje als alle testen positief zijn houden en er voor gaan zorgen. maar wat is wijsheid, als ik deze keuze vol hou, zal het niet altijd ff makkelijk zijn. Mijn 2 kids gaan om he weekend en de helft van alle vakanties naar hun vader, dit kindje zal er dus altijd zijn.
    maar denk dat ik het niet kan een abortus daar heb ik teveel voor mee gemaakt.

    Wie kan me opbeuren liefs forever70
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Tja, ik heb geen idee, zit natuurlijk niet in jouw situatie en weet ook niet precies wat er allemaal gebeurd is etc., maar goed, een abortus kun je niet terugdraaien. Volgens mij wil jij het kindje ook graag houden en is het welkom, misschien kun je hulp zoeken hiervoor.
    Sterkte.
     
  3. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik wil je heel graag opbeuren, maar weet niet welke problemen je allemaal hebt.
    Wel denk ik als je je kindje graag wil laten komen je het alle liefde die het nodig heeft kan geven ongeacht je alleen bent of samen met je man.
    Trek je niks aan van wat de mensen in je omgeving er van denken.
    Volg je gevoel en dan komt het allemaal wel goed.
     
  4. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Het enige wat ik je kan zeggen is dat je niet helemaal alleen voor de opvoeding van je kindje staat.
    Als je nu al aangeeft dat je bang bent dat het te zwaar wordt, waarom roep je dan niet de hulp van Jeugdzorg in? Daar rust zo'n taboe op, maar ze hebben zoveel mogelijkheden om je preventief te helpen, zodat je het allemaal wat beter op de rails kan krijgen.

    Verder moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft!

    Succes!

    Linda
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En als je hart zegt JA, houden! Je vergeeft t jezelf nooit als je t kindje weg laat halen.. :cry:
     
  6. Premama

    Premama Actief lid

    19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat heftig voor je allemaal!
    Je zou een gesprek kunnen aanvragen bij het VBOK. Volgens mij helpen zij niet alleen bij het maken van de keuze voor wel/geen abortus. Maar ze kijken ook samen met jou naar hoe je vorm kunt geven aan een situatie waarbij je alleen je kindje gaat opvoeden.

    www.vbok.nl

    Sterkte!
     

Deel Deze Pagina