Ik weet net dat ik zwanger ben en wil er echt van gaan genieten aangezien dit toch echt de laatste wordt, maar ik ben me nu al zo'n zorgen aan het maken over allerlei dingetjes. Hoe moet dat straks met en derde qua auto en slaapkamer. Hoe zou mijn oudste erop reageren? Zou alles deze zwangerschap goed gaan? Als de jongste geboren wordt moet de oudste net naar school, zou ik dat een maandje uit kunnen stellen om hem aan alles te laten wennen? 1001 vragen en waarschijnlijk komt er allemaal een oplossing voor maar ik wou toch dat ik een knop had om het uit te zetten en gewoon eens rustig af te wachten op wat komen gaat.......... Toch maar eens proberen om heerlijk te ontspannen. Ervaringen?
Ja. Hoewel dit pas kindje nr 2 wordt. Ik roep mezelf terug met, dat er ALTIJD wel maren zijn. Een perfecte situatie bestaat helaas niet. Schrijf anders al je vragen/ zorgen op en ga eerst eens strepen: op sommige zaken kun je namelijk wel proberen om van te voren een oplossing te zoeken, maar vaak is het afwachten hoe het in de praktijk gaat lopen en vindt het zich vanzelf een weg. De meer praktische vragen daar kun je natuurlijk wel wat mee. Stel hier prioriteiten in: wat MOET en wat heeft slechts de VOORKEUR? Wat moet NU, wat kan eventueel LATER? Waarschijnlijk maakt zo'n aanpak de gedachtenkolk wat overzichtelijker en brengt dat meer rust. Heel veel succes! En het komt hoe dan ook allemaal wel goed .