vanaf welke dag en welke tijd testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xprincess, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Mijn cycles was altijd 28 dagen, ik had een app gedownload omdat ik die ovulatietesten altijd vergat te doen. Na 3 maanden die app gehad te hebben ben ik zwanger geworden. Dus voor mij heeft dit goed uitgepakt, maar denkt dat als je een onregelmatige cycles heb beter die testen kan dan.

Heel veel succes met het zwanger worden!

2. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik zou gewoon nog even doorgaan met de ovu testen. Miss is je eisprong toch later dan je denkt. Had ik deze maand ook, steeds heel lichte streepjes en toen ineens een hele donkere en daarna weer lichter. Twee dagen later dan verwacht

3. Raatje

Raatje Lid

23 apr 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    hier ook nog even een reactie van mij over het berichtje hierboven! Ook ik heb een "drama" deze cyclus met die ovulatietestjes! Al wel vruchtbaar slijm sinds vrijdag maar geen duidelijke streep en zit al op dag 32! Zucht,, maar doortesten dat is het enige wat je kan doen anders zit je helemaal in die onzekerheid! Waarom moet dat nu zo lang duren heh :p:( Bij mij trouwens ook ene dag heeeel licht streepje, dag erna weer niks, nu net weer heeeel licht streepje.. succes verder ook!

Deel Deze Pagina