hallo iedereen! ik heb sinds vanmiddag ineens klachten: misselijk en overgeven duizeligheid gevoelige tepels sinds dinsdag ( heb ik ook soms als in ongesteld moet worden 2 dagen van te voren ) heb koorts, vanavond was dat 39,1 droge ogen diaree veel buikpijn gehad vanmiddag en heb 2x heel erg veel overgeven om half 3 en 5 uur. heb ook hoofpijn al de hele avond. had het vanmiddag koud, en soms transpireer ik heel erg. ben ook best moe, vooral in me benen over het eten wat ik op heb: ik heb vanmorgen vroeg rondt 6 uur 2 boterhammen, tussen de ochtend nog een klein koekje, en rondt 12 uur kreeg ik last van me buik. terwijl ik de hele ochtend nergens last van heb gehad. ik wordt normaal altijd op woensdag ongesteld, dan begint het al een beetje. de vorige maand zag ik een beetje rose en bruin woensdag, soms ging het weg en kwam het weer. maar zaterdag brak het ineens goed door. maar afgelopen woensdag had mij menstruatie moeten beginnen, en vanmiddag, na het vele overgeven zag ik eens een klein beetje helder rood op me tampon zitten, daarna me eigen verschoond en daarna was het een beetje bruin, en vanavond nog eens gekeken en toen was ik bijna niks meer. me vagina is wel droog. wat denken jullie? is dit een griepje of zwangerschaps verschijnselen? heb nu nog een beetje last van me maag, en droge ogen. verder gaat het wel, soms nog een beetje duizelig als ik loop. als me menstruatie morgenvroeg nog niks is, kan ik wel een testje proberen. heb ook pas gehoord dat ik een vaste aanstelling heb gekregen op het werk, is wel echt spannend. ik hoop op een reactie
Hoi bloempje22 Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, maar er schijnt een griep te heersen. Ik heb precies dezelfde klachten momenteel die jij nu beschrijft en ik ben gewoon nog aan de pil. Ik heb ook al aantal keer overgegeven, ook droge ogen enz enz. Zijn voor mij tekenen nu denk ik dat ik ongesteld moet worden en er een buikgriepje bij heb. Maar het kan ook zijn dat het voor jou anders ligt hoor. Want hoor ook wel eens vrouwen die al voor hun nod misselijk enz. Zijn
T klinkt toch meer als een griepje.. En dan kan je ongi ook maf doen (ik zat afgelopen maand op een cyclus van 46 dagen
hallo! bedankt voor jullie berichtjes, ja het zou fantastish zijn als ik zwanger zou zijn, maar ik zal toch moeten wachten, kijken wat er gebeurd. me koorts is nu weg gelukkig. heb wel last van borrellen in me buik en was vanmiddag weer even misselijk maar heb niet overgegeven. heb vandaag wel een beetje licht bruin bloedverlies gehad, en een beetje rose, en dan wordt het weer wat minder, en kom net onder de douche en toen zag ik weer een klein beetje. ja misschien breekt het morgen wel door, even afwachten maar, ik slik momenteel ook foliumzuur, als het nu niet zou zijn, hopen op de volgende keer
Hallo, nou vandaag is volgens mij me menstruatie langzaam op gang gekomen, alle symptomen zijn bijna verdwenen, nog wel wat last van me borsten, maar dat heb ik vaker als me menstruatie eraan komt. jammer, dan wachten we maar weer af tot de volgende keer. maar is het normaal dat me menstruatie altijd begint op woensdag en nu ineens op zondag? moet ik dan de volgende maand ook van zondag uitgaan ongeveer?