hoi hoi, alles goed met iedereen. ik ben zo erg bang voor een grote terleurstlling alweer het sinds een paar dagen wel last van me borsten en zin om veel te eten. de symtomen die ik heb om ong te worden die kunnen ook voorkomen als je zwanger bent. moet nog 7 dagen wachten, en kan niet de hele tijd bij me mannetje lopen klagen. en zeuren. hier kan ik wel me ei kwijt. en ik ben best bang voor weer een terleurstelling
parel, ik snap dat het moeilijk is om na een half jaar nog niet zwanger te zijn. maar tot een jaar is gewoon volkomen normaal
parel ik begrijp je helemaal ik moet ook nog 7 dagen wachten en voel vanalles maar ik weet dat ik mezelf gek aan het maken ben. en inderdaad die teleurstelling elke keer ook al zijn we pas een half jaar bezig (ik vanaf begin september). ik weet dat het een jaar kan duren maar ik ben er all meer dan twee jaar mee bezig maar mijn vriend wou niet meteen. elke maand weer die twee lange weken na je ei en dan nog ongi worden ja dan mag je best een traantje laten en je even een paar uurtjes rot voelen. succes met zwanger worden
ja dank je wel jij ook. jij kan ook over 7 dagen testen,, ik probeer zo veel mogelijk afleiding te vinden en te zoeken, maar het helpt niet echt ik ben echt veel aan het eten ik denk omdat ik me rot voel ,dat ik weet dat ik toch ong ga worden, of ja hou het heel erg veel in me voorhoofd. soms snap ik het niet mensen die niet echt een kindje willen zijn zo poef paf zwanger en anderen die het echt heel graag willen die zitten zich hellemaal gek te maken.. en ik ben ook nog niet echt zo lang bezig maar je hoopt gewoon dat het snel raak is en vooral als je nog jong bent, ik ben net 20 geworden dan denk je van het is zo gebeurt maar het valt me heel erg tegen
Hoi meiden, Ookal is dit pas mijn 3de maand, toch vind ik het ook lang duren juist omdat ik zooooooo graag een kind wil. Vandaag vertelde iemand die ik niet zo erg mag dat zij al zwanger is. Wij waren tegelijk gestopt met de pil en zij is gelijk zwanger geworden.z Ben erg blij voor haar maar ik voelde me gelijk weer klote omdat ik het nog niet ben. En het allerergste was nog dat het leek alsof ik niet blij voor haar was. Alsof ik het haar niet gunde, terwijl dat absoluut niet zo is. Die klote emoties ook!
hallo napje je bent 3 dagen overtijd meschien komt er toch goed nieuws uit? ik moet nog een paar dagen wachten :x
hoi parel1988, Ik kan gewoon niet geloven dat het ook positief zou kunnen zijn, daarom durf ik het ook niet. Weet je wat het ook is? ik heb de pil 3 jaar geslikt en als je er dan mee stopt,dan is je cyclus echt ontregelt, dus eigenlijk zegt het nu helemaal niks dat ik overtijd ben, mijn huidige cyclus kan ook 40 dagen tellen. waar ik allemaal wel niet aan denk om maar niet te hoeven testen hihihihihi