Mijn zoontje zit al erg lang onder de waterwratten en dan in zijn knieholtes. Maar sinds vanmiddag ziet er 1 er niet zo lekker uit. Hij was helemaal geel. Dus ontstoken. Heb er betadine opgedaan met een pleister. Vanavond lekker even weken in de douche maar nu zie ik dat er wit spul in zit. Het is een flinke bult. Mag het niet van hem uitdrukken want dat doet natuurlijk zeer. Heeft er iemand een idee wat ik er mee kan/moet doen? Zie foto. Hoop dat die een beetje duidelijk word weer gegeven want er zit echt wit spul in.
Hetzelfde blijven doen als wat je nu deed. Betadine en weken in douche / bad. Uiteindelijk komt het witte spul er vanzelf uit. Bij zoon was dat vaak na zwemmen, dan stak er een stuk sliert uit. De rest mocht ik er dan uit duwen van hem. Dan was het ook niet zo pijnlijk omdat het op dat moment open was.
Ik had ban alles geprobeerd totdat ik de tip tea tree oil kreeg. Mn dochter zat helemaal onder op dr benen binnen een paar weken was na 2x per dag smeren alles weg
Hier ook een dochter met waterwratjes in haar knieholtes. Als ze heeft lopen krabben ziet het er ook zo uit. Enige wat een beetje helpt is het voorkomen dat het gaat broeien. Wij smeren het regelmatig in, gewoon met wat uierzalf. Dan wordt het wat vettig en jeukt het minder. (zegt dochter)
Oké, pff zou echt blij zijn als het over was. Zijn hele knieholte is ruw. Ik ga eens kijken naar die trea tee olie. Morgen mag hij weer naar zwemles. Hopelijk weekt 't dan schoon. Ziet er zo vreemd uit deze. Die anderen gingen kapot en bloedden dan iets en dan gingen ze weg.