Finn ging rond zn eerste verjaardag over op 1 slaapje, hij slaapt nu vaak van 13.00 tot 15.00, en gaat dan savonds rond 19.30 weer naar bed
Mijn zoontje is nu 16 maanden en slaapt nog steeds twee keer per dag ongeveer 1,5 uur. Het verschilt dus echt per kindje!
Hier de ene dag 2 slaapjes, de andere dag 1 slaapje. Meestal leg ik hem 's middags gewoon in bed, de ene keer gaat hij slapen en de andere keer ligt hij gewoon een half uurtje te rusten. Hij gaat dan niet huilen ofzo, maar ik hoor hem door de babyfoon zachtjes brabbelen. Mijn dochtertje sliep met ruim 1,5 jaar pas 1 x per dag en ze is nu 3 jaar en 3 maanden en slaapt elke middag nog zo'n 2 uur.
Ha ha grappig Vandaag heeft Julia maar 1 X geslapen. Ik deed haar om 10 uur naar bed maar ze wilde niet. Om 11 uur nog eens geprobeerd, wederom wilde ze niet. Toen om 12.30 uur in bed gelegd. Ze sliep tot 13.15 uur en is pas om 19 uur weer gaan slapen. Morgen leg ik haar gewoon weer om 10 uur in bed.......we zullen het zien.....maar ik denk dat ze ook overstapt naar 1 slaapje per dag.