Nathan heeft vanaf afgelopen zaterdag last van zijn buikje. Hij spuugde zaterdag alles er uit en ook zondag was dit nog het geval. Maandag ging het bij de gastouder redelijk, maar 's avonds wilde hij geen avondeten en na wat pap moest hij ook weer heel erg spugen. Gisteren ging het ook redelijk. Nathan heeft neit meer gespuugd. Wel wilde hij nog geen avondeten, na 3 happen begon hij te kokken en ben ik gestopt. Ook de avondpap ging maar voor de helft op. Net haalde ik Nathan weer op bij de gastouder en hij had de hele tijd gehuild Eten wilde hij niet, begon steeds te kokken. Fruit spuugde hij weer uit. Zelfs drinken wilde hij niet. Net thuis wel wat water gedronken en bijna een heel potje fruit zonder kokken. Wat is dit nou?? buikgriep Hoe lang duurt zo'n buikgriepje? En is het normaal dat het de ene dag redelijk geod gaat en de dag erna opeens weer veel minder?? Alvast bedankt voor de antwoorden!
niemand?? vanavond 4 happen avond eten gehad en dat kwam er met dezelfde vaart weer uit. net voor het slapen 2 happen pap en dat ging idem. Gelukkig ging er wel 100 ml melk in via een tuitbeker.. Ben gewoon bang dat hij uitgedroogd raakt ofzo. Hij plast namelijk echt weinig. Nathan is ook afgevallen al volgens mij en heeft minder energie. Bel anders morgen de ha nog wel een keer. Van het weekend ook al geweest maar toen was het advies, uitzieken...