Lol, ja, dat is iets van mijn man zijn grootmoeder. Omdat ons zoontje bang was om los te laten gaven wij hem in 1 hand een wasknijper en aan de andere hand hielden we hem vast. En dan lieten we na een tijdje de hand los en had hij toch nog iets (de wasknijper dus) vast. Wij beseffen dat zo'n wasknijper je niet steunt of vasthoudt, maar hij vond het best zo, tot hij zag dat je hem niet meer vasthad natuurlijk
Oh wat grappig, die truc! Dat ga ik eens proberen, want wij merken aan Yelena dat ze ook bang is om los te staan. Wat wij trouwens voor truc hebben: als Yelena voor de spiegel staat, dan gaan wij achter haar zitten en zeggen we 'handjes in de lucht!'. Dan gaan we als 2 debielen met onze armen in de lucht zitten en dan doet zij het na. Staat ze dus ook los. Voor een seconde of vijf. En madame geniet met volle teugen van het applaus. Ze kan trouwens al erg snel rond de tafel schuifelen, dus los staan en lopen zal hier niet al te lang meer duren.
jamie trok zich met 7 maanden aan alles omhoog. en begon toen ook wat stapjes te zetten enzo. met 8 maande rende hij zowat rond de tafel zo snel dat het gaat! lopen doet hij nog steeds niet, aan het handje wel. en hij staat ook wel helemaal los. hij kan ook zlef rechtstaan als hij niets vast heeft. dus in het midden van de kamer gaat hij gewoon staan. maar lopen doet hij nog niet echt! wel achter de loopwagen enzo.
@melloncollie! leuk he dat ze zo enthousiast worden!! jamie klapt sinds gisteren zelf in zijn handjes als hij iets goed doet! echt lief
Hier met 12,5 maand optrekken en langs de tafel lopen, met 14 maand aan 1 vinger en met 16 maand los. Ik heb van het cb begrepen dat 50% losloopt met 15 maanden en 90% met 18 maanden.