Ik zou deze maand voor het laatst nog wat ontvangen van het uwv. Maar ik heb het nog steeds niet? Het zou er dinsdag eigenlijk al moeten zijn. Voordat ik aan de telefoon hang met ze, hebben jullie het wel ontvangen. In mijn geval gaat het om een ww uitkering.
Uwv heeft tegen mij gezegd dat de bank er 3 werkdagen over mag doen. Maar even bellen kan nooit kwaad!
Iedereen krijgt het volgens mij op een andere dag, staat geen vaste datum voor... Is maar net wanneer die ingegaan is..
Nog niks ontvangen maar heb geen ING ik hoop op morgen wil zo graag afspraak maken voor een pret echo
Het kan misschien zijn verschoven door de 2de paasdag. Houdt daar rekening mee, want mijn man heeft zijn salaris ook later gekregen i.v.m. de feestdagen.
Al contact gehad. Ik ben tijdens mijn ww gaan werken en dit moeten doorgeven via een inkomstenfotmulier. Aan de hand daarvan berekenen ze mijn uitkering plus vakantiegeld. Na maanden uitkering gekregen te hebben om de 4 weken nu dus 2 weken later. En salaris van nieuwe werkgever komt ook pas einde van de maand. Ik baal dus even. Maar niets aan te doen.